annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PETITIE tegen betaling % op de verzendkost!

AAN ALLE EBAYERS een oproep.

Teken deze petitie dat wij VERANDERING willen !!!

Wij wensen als verkopers NIET LANGER een commissie te betalen op de verzendkost!

ENKEL op de objectprijs.

Teken de petitie met:

AKKOORD !!!!
Bericht 1 van 34
laatste antwoord
33 ANTWOORDEN 33

Re: PETITIE tegen betaling % op de verzendkost!

forumgutspiller_be
Community-lid
Ik heb een paar dingen dooreen gehaald (het was gisteren avond al laat), maar mijn redenering klopt voor het grootste stuk. Ik heb veilingen en winkelobjecten dooreengehaald. Ik heb hier hier over goedkope objecten die ik gedurende 30 dagen aan vaste prijs aanbied in mijn winkel. Correct is:

Plaatsingskosten: 0,02
Verkoopscommissie: 0,13
PayPal: 0,52
Totaal: 0,67

Kom ik nog altijd op een dikke 33% uit.
Ik vind die PayPalkosten ook niet in verhouding met de rest. Ik betaal meer dan 3 keer meer PayPalkosten dan Ebaykosten.

Misschien moet ik eens kijken naar die micropayments. Mijn 1,99 items zijn slechts een heel kleine % van mijn aanbiedingen (gelukkig). Voor mij zal het waarschijnlijk niet de moeite zijn.
Bericht 31 van 34
laatste antwoord

Re: PETITIE tegen betaling % op de verzendkost!

Je kan perfect met 2 aparte accounts werken é?
Indien je met vaste prijzen werkt, is het toch eenvoudig om deze te koppelen aan een micropayment-rekening?

Je moet dan wel hopen dat de kopers niet combineren hé want dan wordt het weer wat ingewikkelder en moet je eventueel terugbetalen en opnieuw een rekening aanbieden


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 32 van 34
laatste antwoord

Re: PETITIE tegen betaling % op de verzendkost!

forumgutspiller_be
Community-lid
Nu verkoop ik bijna alles aan vaste prijs. In de toekomst ga ik dat waarschijnlijk combineren met veilingen.

De oplossing lijkt me veel simpeler. Mijn kopersaccount gebruiken om te verkoper. Meer dan 50 feedbacks en geen winkel. Dus daar kan ik PayPal gewoon uitzetten.

Als uw berekening van die micropayments klopt ben ik daar niets meer. Het merendeel van mijn artikels kosten meer dan 12 euro.
Bericht 33 van 34
laatste antwoord

Re: PETITIE tegen betaling % op de verzendkost!

AKKOORD !!!!

Bericht 34 van 34
laatste antwoord