annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

zowiedot
Community-lid
soms vraagt eBay om ontvangen email door te sturen met de headers, voor sommigen is dat een probleem :-) daarom hieronder de werkwijze voor bepaalde mailprogramma's, aanvullingen zijn welkom :-D Outlook Express - ga op de mail staan - Menu FILE - Properties - Details - Message Source Outlook- ga op de mail staan in het bovenstaande vak (één lijn/mail) - double click op de afzender - Menu VIEW - Options - daar zie je internet headers Gmail - ga in de mail staan en klik op MORE OPTIONS (naast datum) - klik op SHOW ORIGINAL - selecteer het header gedeelte en knip/plak de nodige info Hotmail - ???
zowie
Bericht 1 van 34
laatste antwoord
33 ANTWOORDEN 33

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

zowiedot
Community-lid
officiele informatie van eBay : Hoe kunt u de koptekst ('header') vinden? U kunt de koptekst doorgaans terugvinden met behulp van de functie 'Eigenschappen' of 'Opties' in uw e-mailprogramma. Als u de volledige koptekst niet kunt terugvinden met de functie Eigenschappen of Opties, kunt u deze wellicht met behulp van de Help-bestanden van uw e-mailprogramma opsporen. Aangezien ieder e-mailprogramma anders is, kunnen we geen instructies geven voor ieder afzonderlijk programma. Hieronder vindt u een aantal manieren om kopteksten ( headers ) te vinden: - Hotmail: 1. Open het bericht. 2. Klik rechtsbovenaan de pagina op 'Instellingen' en selecteer 'Weergave-instellingen voor e-mail'. 3. Selecteer naast 'Berichtkoppen' de optie 'Geavanceerd' en klik op 'OK'. 4. Ga terug naar uw inbox en selecteer het bericht dat u wilt doorsturen. - Yahoo: 1. Klik rechtsbovenaan de pagina op 'Options' en klik in de kolom Management op 'General Preferences'. 2. Selecteer onder 'Messages' de optie 'Show all headers on incoming mesages'. 3. Ga naar beneden en klik op 'Save'. 4. Ga terug naar uw inbox en selecteer het bericht dat u wilt doorsturen. - Microsoft Outlook: 1. Open het bericht in een apart venster. 2. Klik op 'Beeld' en selecteer 'Opties'. - AOL Mail: 1. Open de e-mail. 2. Klik rechts van 'Sent from the Internet' op 'Details'. - Gmail 1. Open de e-mail. 2. Klik bovenaan het bericht op 'More options'. 3. Klik op 'Show original'. Als u de volledige koptekst niet kunt terugvinden met de functie Eigenschappen of Opties, kunt u deze wellicht met behulp van de Help-bestanden van uw e-mailprogramma opsporen. Meer informatie over het opsporen van kopteksten in verschillende e-mailprogramma's vindt u op spamcop.net en haltabuse.org.
zowie
Bericht 31 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

start0.01euro
Community-lid
Hatmail heeft onlangs nog eens een paar visuele trekjes gewijzigd, waardoor het eigenlijk nog eens moeilijk word om op oude howto's te steunen. Ik had trouwens de Header gevonden nadat ik een antwoord kreeg van de helpdesk van eBay, het was de volgende link: http://pages.benl.ebay.be/help/policies/rfe-spam-send-headers.html Grtz,
Bericht 32 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

elevation443
Community-lid
Hallo, voor de koptekst nog maar eens in hotmail. Als ik op opties klik rechts naast help dus, moet ik dan klikken op "meer opties"? want als ik daar op klik staat die link van jullie daar ni tussen "email" en zeker niet "weergave instellingen"... grtjs
Bericht 33 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

start0.01euro
Community-lid
Bij Hotmail is het nu nog gemakkelijker. Je klikt me je RM-knop op de desbetreffende e-mail en kiest voor "bron". Dan gaat er een pop-up open met al de overige informatie. MVG,
Bericht 34 van 34
laatste antwoord