annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

zowiedot
Community-lid
soms vraagt eBay om ontvangen email door te sturen met de headers, voor sommigen is dat een probleem :-) daarom hieronder de werkwijze voor bepaalde mailprogramma's, aanvullingen zijn welkom :-D Outlook Express - ga op de mail staan - Menu FILE - Properties - Details - Message Source Outlook- ga op de mail staan in het bovenstaande vak (één lijn/mail) - double click op de afzender - Menu VIEW - Options - daar zie je internet headers Gmail - ga in de mail staan en klik op MORE OPTIONS (naast datum) - klik op SHOW ORIGINAL - selecteer het header gedeelte en knip/plak de nodige info Hotmail - ???
zowie
Bericht 1 van 34
laatste antwoord
33 ANTWOORDEN 33

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

yes_it_is_me!
Community-lid
Hotmail: Klik op Opties. Klik aan de linkerkant van de pagina op E-mail. Klik op Weergave-instellingen voor e-mail. Klik in het gedeelte Berichtkoppen op Volledig. Klik op OK.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Je weet maar nooit...
Bericht 2 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

zowiedot
Community-lid
Outlook Express in het Nederlands - Bestand - Eigenschappen - Tabblad Details - Bron van Bericht - Alles aanslepen en kopieëren/plakken B-)
zowie
Bericht 3 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

rekasauctions
Community-lid
Heb je ook het limburgs dialect? . Photobucket - Video and Image Hosting DEADLINE...100.000!! 31-12-2006 om 23:59! MISSCHIEN!!!!
Bericht 4 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

zowiedot
Community-lid
Hotmail (via MSN.com) Internet - Options - Mail Display Settings (aanvinken full headers) - Terug naar Mail et voila....daar zijn de Headers B-)
zowie
Bericht 5 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

euronotesdotbe
Community-lid
Mozilla Thunderbird - Selecteer je mail, zodat hij geopend is, of dubbelklik op je mail, zodat die in een nieuw venster opent - Beeld - Berichtbron - Selecteer het header gedeelte
En dan nu... Ebay.eu!
Bericht 6 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

seven65pp
Community-lid
http://spamcop.net/fom-serve/cache/19.html Lijkt me zinloos gezien geen kat hier op de forums leest of zoekt en liever zijn vraag zelf stelt. Mij niet gelaten hoor.
Bericht 7 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

delphi2410
Community-lid
merci om dit eens goed uit te leggen... ik heb het goed kunnen gebruiken.. thx! er zijn dus wel mensen die het lezen 😉
Bericht 8 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

diamonds4c
Community-lid
IncrediMail: Bestand > Eigenschappen > Details en dan maar copy/paste indien nodig . ai , al mijn 90 dagen aanbiedingen zijn afgelopen ?? veel werk aan de winkel ==== groetjes van Hubert
Bericht 9 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

ivo2400
Community-lid
Hotmail: Klik op Opties. Klik aan de linkerkant van de pagina op E-mail. Klik op Weergave-instellingen voor e-mail. Klik in het gedeelte Berichtkoppen op Volledig. Klik op OK. Waar vind ik die knop "opties" aub?
Bericht 10 van 34
laatste antwoord