annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ben ik opgelicht?

nope25
Community-lid

Ik kocht op Ebay Duitsland een bluray speler/versterker. Eigenlijk een heel duur toestel.


De verkoper reageerde snel op mijn mails. Met Paypal betalen kon niet, maar aangezien de verkoper 98 keer positieve (100procent) feedback ontving maakte ik me geen zorgen. Ik heb het geld overgeschreven op zijn rekening. Het gaat om meer dan 800 euro! De verkoper meldde me dat het geld op zijn of haar rekening stond en dat het object werd opgestuurd. 10 dagen later heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb al meerdere mails verstuurd maar krijg geen antwoord. Ik heb de contactgegevens van de koper opgevraagd via Ebay, maar het telefoonnummer (vast toestel) was niet meer in gebruik. Ik heb een geschil geopend maar nog geen antwoord ontvangen. Wat kan ik nog meer doen? hoe wordt zoiets meestal opgelost? Ben ik op de één of andere manier beschermd?

Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

Re: Ben ik opgelicht?

[...]


aangeboden op 18 febr. 19.46 uur


verkocht op 25 febr.


 


hetzelfde object als jij hebt gekocht op 18 febr. 18.44 uur


 


Dus amper 1 uur nadat jij het object hebt gekocht.

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 13 Mar 2012 12:26 CET
Bericht 11 van 20
laatste antwoord

Re: Ben ik opgelicht?

Mocht het objectnummer verdwenen zijn vooraleer je het kan lezen, open gewoon je aankoop.Bovenaan zal je dan kunnen bemerken dat dit object heraangeboden werd.


Uren die weergegeven worden door Siemenpoes kloppen.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 12 van 20
laatste antwoord

Re: Ben ik opgelicht?

nope25
Community-lid

Het lijkt erop dat alles gaat goedkomen!!!


Ik heb in de Duitse telefoongids de naam özerden opgezocht in Gelsenkirchen. Daar was één iemand geregistreerd met die naam. Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken, mijn nummer onderdrukt en gebeld. Bleek de vader te zijn. Vader zei dat het Ebay account van zijn dochter is, maar zijn zoon gebruikt het ook af en toe om te verkopen. Hij ging zijn zoon onmiddellijk opbellen en me dan terugbellen. Hij hield woord en belde me 10min later terug. Zijn zoon zou me zo snel mogelijk mailen. Een uurtje later kreeg ik een mail met excuses. Hij had het pakket pas eind deze week op de post gedaan. De mail had hij niet nagekeken want die was eigenlijk van zijn zus. Zijn zus spreekt geen Engels en had er geen erg in.


Hij gaf me een trackingcode die ik zonet heb gecheckt. Het pakket bevindt zich nu in Keulen. Dan mag ik het dus eerdaags verwachten.



Het gaat dus hopelijk goedkomen. Gelukkig is mijn vertrouwen in de mensheid nog niet verdwenen. Ik heb beloofd ondanks zijn slordigheid toch positieve feedback te geven als het goedkomt. Waren tenslotte vriendelijke mensen zonder kwaad in de zin. Ik laat hier ook nog wel even weten of ik het uiteindelijk ontvangen heb.

Bericht 13 van 20
laatste antwoord

Re: Ben ik opgelicht?

Allez, dan heeft onze bijdrage toch iets opgeleverd 😉


We duimen met je mee dat alles in orde komt




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 14 van 20
laatste antwoord

Re: Ben ik opgelicht?


Het lijkt erop dat alles gaat goedkomen!!!


..../...


Ik heb beloofd ondanks zijn slordigheid toch positieve feedback te geven als het goedkomt.


 


Fijn voor je !


Toch ben ik benieuwd de feedback te lezen van de winnaar van de tweede veiling ... ]:)




Bericht 15 van 20
laatste antwoord

Re: Ben ik opgelicht?

nope25
Community-lid

Het toestel is vandaag binnengekomen, in originele verpakking, ongeopend. Alles lijkt OK.



Denk wel dat het goedkomt met die andere verkoop. Hij is gewoon wat nalatig geweest met opsturen.



Maar ik ga het stiekem ook wel in het oog houden .

Bericht 16 van 20
laatste antwoord

Re: Ben ik opgelicht?

zowiedot
Community-lid

De tweede aanbieding is enigszins verschillend van de eerste, daar staat de datum bij van de rekening 🙂

Bericht 17 van 20
laatste antwoord

Re: Ben ik opgelicht?

nope25
Community-lid

Net even gekeken,...



De koper van het tweede toestel heeft ook een positieve feedback gegeven. Ik heb dus gewoon pech gehad.


Des te beter !

Bericht 18 van 20
laatste antwoord

Re: Ben ik opgelicht?

ml8310
Community-lid

gezien je niet met paypal betaalde laat ebay je nu gewoonweg in de steek , , zelf reeds meegemaakt , veel oplichters op ebay , ebay denkt enkel aan winst te maken , DAT IS ALLES !! want ook op jouw aankoop hebben ze precenten op gestreken zelfs dat zullen ze je niet terug betalen , WIE is hier de grootste oplichter dacht je .....

Bericht 19 van 20
laatste antwoord

Re: Ben ik opgelicht?

sbouwens
Community-lid

Reageer binnen de maand of je hebt nergens nog verhaal !!!!

Bericht 20 van 20
laatste antwoord