annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vals adres

ik wil een nieuwe usb stick kopen ,


tik boven in de zoekbalk usb stick ,


dan vink ik Belgie aan ,omdat ik dit object


in Belgie wil kopen , kwestie van de economie in ons land te steunen !


en wat krijg ik


een nederlandse en een franse  firma , die hun  producten


aanbieden  in Belgie , terwijl hun adres wel degelijk


in nederland en frankrijk is .ze hebben bij hun adres gewoon Belgie , nederland of  franrijk  gezet .


ik heb wel Belgie aangevinkt in het keuzevak .


niet europa of werelwijd .


kan dit zomaar ?


dit is toch verwarrend !


indien ik europees wil kopen , dan vink ik dat vakje wel aan .

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: vals adres

Er zijn wel meer zakelijke verkopers uit het buitenland die op de Belgische Ebay verkopen... maar dat nu direct een "vals adres" noemen vind ik overroepen. het feit dat je zelf al hebt gezien dat betrokken verkopers geen Belgen zijn, betekent alleen maar dat je een alerte koper bent, de meesten kijken er niet eens naar en zijn nadien verbaasd of verbolgen en voelen zich bedrogen.


Zo heb ik al een paar keer objecten gekocht, ook locatie "Belgie" terwijl de verkoper wel in Duitsland was gevestigd, nooit enig probleem mee gehad... ik geef toe... het kan verwarrend zijn, maar als iedereen de moeite doet om de aanbiedingen ter dege te lezen, zou dat al heel wat miserie besparen en dan gaat het niet enkel om de locatie wat veel (Belgische) zakelijke verkopers hier kunnen beamen.


Je zoekt een USB-stick bij een Belgische verkoper, allicht zitten die er wel tussen... nog succes gewenst en lig er niet van wakker dat sommige buitenlandse verkopers op de Belgische Ebay adverteren, daar is niks mis mee hoor.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: vals adres

het is en blijft ,  een vals adres opgeven , dan moeten ze bij ibay in de zoekbalk  BELGIE , verwijderen .


btw  , ik heb  mij gisteren een usb stick gekocht hier in een lokale winkel , het zal hun leren .

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: vals adres

sharknose_78
Community-lid

Als ze de zoekbalk bij "ibay" moeten aanpassen waarom vertel je dat dan op het forum van Ebay ? 😉

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: vals adres

hughwitte
Community-lid

Ik heb de indruk dat het aantal aanbiedingen die een incorrecte objectlocatie vermelden de laatste jaren teruggelopen is. Vooral die met een feitelijke objectlocatie Hongkong/China. Men kan deze melden, zie:


Beleid voor het opgeven van een incorrecte objectlocatie

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: vals adres

he , hughwitte  bedankt , ik ga dat direct melden bij " ibé " sé.


ik moet daar overgezien hebben .


grtzz  🙂


 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord