annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

sony-san
Community-lid
ik heb probleem met niet kunnen negative feedback geven aan lastige en niet betalende kopers,ik heb probleem met pis-pal dat denkt zomaar om de bedrag te blokeren omdat koper zegt dat kapot of niet wat wervacht is???? hoeval zie die op fotos?!!! ik heb last dat allen kopers worden bechermd en verkopers NIET!!! ik heb nog par dingen te koop en dan sluit ik mijn boekjes toe...heb genoeg van...ik denk dat nog mensen zijn met zelfde probleem...ik zou willen peticie tekenen...an nog iets ik heb probleem met GEGEIM HOUDING VAN BIEDERS...waarom moet dat??????
Bericht 1 van 92
laatste antwoord
91 ANTWOORDEN 91

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

joaquin-antique
Community-lid
Nee he, begint dat nu weer?
Vreselijk, wat ben jij een drammer zeg.





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 92
laatste antwoord

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

Die heeft inderdaad een probleem !

m.


m.
Bericht 3 van 92
laatste antwoord

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

Ik snap trouwens niet wat zijn probleem is met het gegeim [sic] houden van bieders is. Bij je eigen veilingen kan je het zien, bij andere veilingen zijn het je zaken toch niet?
Bericht 4 van 92
laatste antwoord

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

articcynda
Community-lid
Beste sony-san,

Niemand kan ontkennen dat de werkwijze van PayPal pure maffiapraktijken zijn. Ik kan me inderdaad geen enkele andere bank voorstellen die zomaar geld blokkeert of zelfs op eigen houtje terug boekt zonder uitdrukkelijke voorafgaande toestemming van de rekeninghouder.

Omdat PayPal enkel door Ebay wordt opgedrongen aan verkopers met minder dan 50 feedbacks, kan jij echter gemakkelijk van deze georganiseerde misdaad af geraken door simpelweg PayPal niet te aanvaarden als geaccepteerde betaalmethode. Maak gebruik van een gratis en betrouwbare betaalmethode, zoals per bankoverschrijving bijvoorbeeld.

Waarom heb je trouwens een probleem met het geheim houden van de identiteit van kopers? Voor ons verkopers is alleen de hoogste bieder van belang, en die gegevens krijg je na afloop van de veiling. Hoeveel andere bieders er waren wordt dan irrelevant.

Met 17 spellingsfouten in amper 4 zinnen, en grammatica van een dermate bedroevend niveau dat je tekst nauwelijks begrijpbaar is, wordt het echter moeilijk om je serieus te nemen. Firefox heeft een ingebouwde spellingscorrector, waarom schakel je die niet in? De laatste versie van het Groene Boekje voor Firefox kan je vinden op deze link: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3291
Bericht 5 van 92
laatste antwoord

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

Met 17 spellingsfouten in amper 4 zinnen, en grammatica van een dermate bedroevend niveau dat je tekst nauwelijks begrijpbaar is,


Ik begrijp alles heel goed, deze persoon is waarschijnlijk een buitenlander, en doet erg zijn best om toch in het Nederlands te schrijven, dus ik heb alle begrip voor die taalfoutjes.

m.


m.
Bericht 6 van 92
laatste antwoord

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

joaquin-antique
Community-lid
Aan het gedram en geëis te zien is het wel duidelijk dat het een buitenlander is. Dat zag ik al bij de eerste posting en ja, die hebben inderdaad een probleem. Genetisch meestal. :^O





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 7 van 92
laatste antwoord

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

Heu...Nederlanders zijn toch ook buitenlanders, dacht ik ?
Of mis ik hier ergens iets ?:^O


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 8 van 92
laatste antwoord

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

Waarom heb je trouwens een probleem met het geheim houden van de identiteit van kopers? Voor ons verkopers is alleen de hoogste bieder van belang, en die gegevens krijg je na afloop van de veiling. Hoeveel andere bieders er waren wordt dan irrelevant.

Euh... verkopers kunnen iedereen zien die biedt, ook al is het niet de hoogste bieder.
Bericht 9 van 92
laatste antwoord

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

articcynda
Community-lid
Ik begrijp alles heel goed, deze persoon is waarschijnlijk een buitenlander, en doet erg zijn best om toch in het Nederlands te schrijven, dus ik heb alle begrip voor die taalfoutjes.

Ik heb helemaal geen probleem met buitenlanders, behalve dan met het type dat op kosten van de belastingbetaler leeft en tussendoor je je portefeuille afhandig maakt op de metro en er dagelijks pendelaars zoals ik lastig valt.

Maar terug on topic: Ebay bestaat in heel wat talen, waarom dan niet gewoon lid worden van de Ebay site in zijn/haar eigen taal? Dat zou ons een hoop hoofdpijn besparen in onze pogingen om te ontcijferen wat deze persoon bedoelt.

Als ik communiceer met anderen, doe ik dat in een taal die ik voldoende beheers, m.n. Nederlands en Engels. Hoewel ik wel een mondje Duits en Japans spreek, gebruik ik dit niet met mijn gesprekspartners om hen niet te irriteren. Als je je in de plaats van de Japanners stelt, zou je toch ook niet gelukkig zijn als ik me op de Japanse Ebay website inschrijf en er dan zulke scheldtirades start met mijn anime-Japans.

Nederlanders zijn (voorlopig) nog buitenlanders inderdaad, maar zij hebben ten minste dezelfde spellingsregels als wij. En ik ben nog nooit door Nederlanders aangevallen geweest op de metro, maar wel door meer... "zuidelijke" buitenlanders.
Vlamingen zijn een gastvrij volk, Sinaaiman, dus we verwelkomen onze Noorderburen met open armen, zolang ze hun gefrituurde Mora rommel maar thuislaten.
Bericht 10 van 92
laatste antwoord