annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

saffy@ebay.com
Community-lid
Goede dag,

Even voorstellen: Erwin (reKupnet) O' uit Antwerpen (en omstreken).

Heeft u vragen over het verkopen van voertuigen op eBay, dan kan u die stellen in dit draadje.

VIk ben van vele markten thuis, getuige mijn beroepsloopbaan van drukker tot marketeer, tot vertegenwoordiger, tot webchef van mijn eigen site, enz…

Met een passie voor alles wat op wielen bolt, van authentiek gerestaureerde Antwerpse Minerva-oldtimers tot getunede Mercedes Maybach met vleugeldeuren.

Momenteel in de ban van de Gillet-Herstal motorfiets, type Belgica, uit de jaren vijftig.

Binnen de mate van het mogelijke wil ik mijn expertise graag delen met de eBay-community op dit forum.

Uiteraard heb ik de wijsheid niet in pacht, dus spoor ik iedereen aan om kritisch en blijgezind mee te werken. Samen komen we er wel uit!

cu @ eBay,

Erwin
Bericht 1 van 64
laatste antwoord
63 ANTWOORDEN 63

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Zo, even zelf inloggen op dit draadje...

At your service ! ;-)
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 2 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

saskia19730
Community-lid
Dag Erwin,
we hadden onze auto te koop geplaatst en verkocht.
Nu beweert de koper dat het een fout is. Zijn zoontje van 7 jaar(?) had op de computer gespeeld en op onze auto geboden. De veiling is afgelopen maar de koper wil de auto niet betalen. Wat moeten wij nu doen?
Met vriendelijke groet Saskia
Bericht 3 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Helaas kan dit gebeuren.
Het is inderdaad wel vreemd dat het kindje met het paswoord van z'n ouders een bod op een veiling kan doen, maar soit.

Ondanks het feit dat een verkoop op eBay een bindend contract is, en je deze verkoop van rechtswege zou kunnen afdwingen en laten doorgaan moet je ook je gezond verstand even laten spelen.

Best is in onderling overleg de verkoop te annuleren via eBay en zo je commissie-kosten te recupereren.

En dan de auto terug te koop aanbieden.

Geef anders ook nog eens het veilingnummer door, dan kunnen we even verder kijken naar de details. Maar annulering van de verkoop lijkt me de beste optie momenteel.
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 4 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Ben even detective gaan spelen en ik vermoed dat het om deze
Renault gaat : 160178802830 , juist ?
Bericht 5 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Enkele overwegingen:

- Niets belet u om vòòr het einde van de veiling de contactgegevens van een bieder op te vragen.
Via deze link: http://search.benl.ebay.be/
Zeker met beginnende eBayers met lage feedback kan het nooit kwaad om even de intenties te peilen.

- In dit specifieke geval zou u de ouders kunnen wijzen op hun aansprakelijkheid en vragen of ze u tenminste vergoeden voor de extra kosten. Eerst en vooral gezamelijk de koop annuleren, en dan even kijken wat het u zal kosten om de aanbieding opnieuw te lanceren.

- Ten einde raad, moest u geen medewerking krijgen, kunt u overgaan tot het openenen van een geschil via 'mijn eBay', dat in het ergste geval resulteert in een negatieve feedback voor de koper. Jammer maar helaas.

Laat de moed niet zakken en biedt de wagen alvast terug aan. Voor zover ik kon zien is het een prima wagen voor dat geld.
Aarzel ook niet om nog wat meer in de beschrijving te zetten.
- Waarom u de wagen wegdoet.
- Bij welke garage u in onderhoud ging.
- Of u de trekhaak enkel maar als fietsrek hebt gebruikt
- Keuring OK? trek dan een foto van het groene keuringsblad
- enz.
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 6 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

saskia19730
Community-lid
Beste,
bedankt voor het advies. Ik ga nu de verkoop annuleren en de auto terug op ebay plaatsen. Bedankt!
Groetjes Saskia
Bericht 7 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Hoi, hoi, hoi !

Gratis wagens plaatsen op eBay.
Nooit gedacht dat ik dat nog zou meemaken. Thanx eBay!

En nu dringend aan de slag...
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 8 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

polypinoon
Community-lid
We hebben thuis een oude Kawasaki moto staan, ik vermoed dat het een model is van de jaren 80tig. Ik zou deze graag verkopen want hij staat in onze weg. Ik heb echter geen sleutel en papieren meer van deze moto en aangezien ik weinig van motos afweet, weet ik ook niet of de motor, remmen, elektronica etc. nog werken.

Is het mogelijk om deze moto nog te verkopen of zijn papieren en/of sleutels vereist, of kan deze moto enkel nog voor onderdelen verkocht worden???
Bericht 9 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

cave_canis
Community-lid
http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=600007209&tstart=0&mod=1202810799539
Bericht 10 van 64
laatste antwoord