annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

saffy@ebay.com
Community-lid
Goede dag,

Even voorstellen: Erwin (reKupnet) O' uit Antwerpen (en omstreken).

Heeft u vragen over het verkopen van voertuigen op eBay, dan kan u die stellen in dit draadje.

VIk ben van vele markten thuis, getuige mijn beroepsloopbaan van drukker tot marketeer, tot vertegenwoordiger, tot webchef van mijn eigen site, enz…

Met een passie voor alles wat op wielen bolt, van authentiek gerestaureerde Antwerpse Minerva-oldtimers tot getunede Mercedes Maybach met vleugeldeuren.

Momenteel in de ban van de Gillet-Herstal motorfiets, type Belgica, uit de jaren vijftig.

Binnen de mate van het mogelijke wil ik mijn expertise graag delen met de eBay-community op dit forum.

Uiteraard heb ik de wijsheid niet in pacht, dus spoor ik iedereen aan om kritisch en blijgezind mee te werken. Samen komen we er wel uit!

cu @ eBay,

Erwin
Bericht 1 van 64
laatste antwoord
63 ANTWOORDEN 63

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

vanhassel2007
Community-lid
Dit weekend heb ik een auto van de buren te koop aangeboden maar ondertussen was de wagen al weg.Ik heb direct proberen anuleren voordat er een bod was.Doordat dit niet ging heb ik de foto afgenomen maar nog steeds blijven de biedingen komen.Ik ben een eerlijke verkoper en verkoop nooit buiten ebay.Ik had vermeld dat het object niet meer te koop is maar toch blijven de biedingen komen.
Bericht 61 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

zowiedot
Community-lid
om de aanbieding te verwijderen :

http://offer.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?EndingMyAuction
zowie
Bericht 62 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

vanhassel2007
Community-lid
Hallo Zowie,
Hartelijk bedankt voor de snelle hulp.
Grts Brigitte
Bericht 63 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

In antwoord op mijn bericht:
07-06-08 09:38 CEST 21 van 62
kan ik u melden dat de Nederlandse politie de onverlaat (waarschijnlijk) heeft opgepakt!

Het betreft hier ene Mr. F.J. Imker, (toen onder alias Koster/Foster) die mij toendertijd naar Midden-Gelderland lokte, om mij daar ipv een Bobcat te tonen, me m'n geld afpakte.

14 maart wordt deze heer voorgeleid. Ik ga nog wat rondbellen om te zien of er nog iets te recupereren valt...

Eventuele andere slachtoffers kunnen mij altijd contacteren om te zien of we eventueel een gezamelijke actie kunnen ondernemen.
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 64 van 64
laatste antwoord