annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Hopla, weeral 3 items niet betaald !


 


Lot treinen Marklin: de koper moet een zware operatie ondergaan en wil liefst dat ik aan iemand anders verkoop.


 


6 paar handschoenen helly hansen:  de koper geeft als reden op dat z'n creditkaart niet meer werkt ! en dus problemen heeft om te betalen en liever zou hebben dat ik de handschoenen aan iemand ander verkoop.


 


Lokomotief Lima:  de koper moest pardoes naar China voor z'n werk en kan niet betalen.


 


................... wat nog allemaal ..........


 


ik hoop dat ze alle drie een aantekening krijgen al vraag ik me af hoe je dit kunt controleren of ze dit effectief krijgen.


 


ik kan geen negatieve feedback geven, tenzij een positieve wat ik in één geval gedaan heb en dan maar gezegd ok, dat ik hoop tot een volgende aankoop.


 


 

Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

Re: Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !


   


Wellicht zal die koper een aantekening krijgen voor niet betaler maar ik kan dit dus niet controleren als dit zo is.


 


 


Allemaal goed, Johan, maar wat ben je daar mee vooruit ???


Je zou dat toch maar zien NA de verkoop.


En mocht er een blokkeringsmogelijkheid zijn voor kopers met dergelijke aantekening, dan zouden ze gewoon maar een nieuw accountje moeten aanmaken en er is geen vuiltje meer aan de lucht.




Bericht 11 van 18
laatste antwoord

Re: Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

martijn@ebay.com
Community-lid


En mocht er een blokkeringsmogelijkheid zijn voor kopers met dergelijke aantekening,


 


bestaat toch, of vergis ik me?


zie eerste optie hier:


vereisten voor kopers


 

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 12 van 18
laatste antwoord

Re: Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Klopt, Martijn ... weer eens een keertje niet verder gekeken dan mijn neus lang is.


 


Heeft het nut ?


 


Hetzelfde nut als bepaalde individuele accounts blokkeren ... zie diverse draadjes in de fora.




Bericht 13 van 18
laatste antwoord

Re: Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Plus beste Martijn... als een koper er in slaagt om telkens een maand  te wachten vooraleer hij weer eens 1 artikel niet betaalt, dan ontloopt hij fijn de dans, nietwaar?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 14 van 18
laatste antwoord

Re: Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

zowiedot
Community-lid

bekijk die voorwaarden voor kopers eens deftig, dan zie je dat er verschillende periodes instelbaar zijn nl 1 maand, 6 maanden of 12 maanden... 😛

Bericht 15 van 18
laatste antwoord

Re: Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Bedankt zowie om me daar attent op te maken, bij mij stond het op 1 maand, vandaar de vergissing.


Meteen aangepast 😉




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 16 van 18
laatste antwoord

Re: Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Blijft echter het feit dat hij kan recediveren hé?


Je zal maar de 2e verkoper zijn die geconfronteerd wordt met deze koper die bij jou één van je duurdere aanbiedingen koopt maar niet betaalt...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 17 van 18
laatste antwoord

Re: Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

racer924
Community-lid

ik voel volledig met u mee


tussen 28.12 en 2.01 heb ik vijf items verkocht


drie antwoorden niet op mijn berichten, 1 heeft betaald en 1 houd mij nu al 8 dagen aan het lijntje


morgen start ik met het openen van de geschillen


maar als ik die ene zijn feedback zie die hij aan anderen gegeven heeft zal mijn 5 stars en 100% feedback er wel aan zijn , en wat ik het ergste vindt is dat als hij alsnog betaald  ik hem zelfs geen negative feedback kan geven


enkele voorbeelden van zijn gegeven feedback als koper :



Eerst weken moeten wachten op rekeningnummer, dan nooit iets ontvangen!!!!!Verkoper: Gebruikersnaam xxxxxxx ( Feedbackscore van 664) 11-mei-11 21:03
Reactie van xxxxx (17-mei-11 21:01):U had mijn rekeningr, betaling pas1 maand daarna ontvangen, pak onmid.opgestuurd




Vraagt 6,3 euro verzending en verzendt het dan voor 1,83 euro!!!!!Verkoper: Gebruikersnaam xxxx_xx ( Feedbackscore van 587) 22-mrt-11 17:21 P'tit filou : short M 86 vorige zomer, als nieuw -- Betaal 5 euro,worden verzonden voor 1,77 in papiertje,navraag brutaal


antwoord!Verkoper: Gebruikersnaam xxxxxxx ( Feedbackscore van 1123) 08-nov-10 20:05
Reactie van xxxxxx (09-nov-10 17:02): Werden correct verstuurd, verschil werd terugbetaald!Voor de lol neg. gegeven!




xx Schoentjes/chaussures T21 NIEUW!! NOUVEAU!! . -- Er staan tenen afgedrukt in zooltjes dus wel gedragen,niet nieuw zoals vermeld!!Verkoper: Gebruikersnaam xxxxke ( Feedbackscore van 500) 08-nov-10 20:05 Leuke basketters van blue haven - 37

Bericht 18 van 18
laatste antwoord