annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Nu is het ver gekomen. Vandaag kreeg ik een negatieve feedback van een koper die meldt dat hij de betalingsgegevens nooit ontvangen zou hebben. In mijn verzonden emails kan ik duidelijk zien dat hij deze gegevens vlak na de aankoop ontvangen heeft.

Die heeft me niet gecontacteeerd. Geeft me zonder pardon een negatieve feedback voor een transactie die dus uiteindelijk niet heeft plaatsgevonden. Als hij me niets laat weten, kan ik onmogelijk weten dat hij de betalingsgegevens niet ontvangen heeft.

Die staat ondertussen bij mijn geblokkeerde bieders. Ik heb tevens een geschil wegens niet-betaling geopend. Ik hoop dat na het sluiten van het geschil de feedback automatisch verdwijnt.

Ook weer typisch. Iemand die al bijna een jaar niets meer gekocht heeft en dan iemand's feedback vern**kt. Heel ironisch zegt de feedback die erop volgt "Goede communicatie,...".

Bericht 1 van 27
laatste antwoord
26 ANTWOORDEN 26

Re: Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

sharknose_78
Community-lid

Als je een creditcard hebt, kan je ook Moneybookers gebruiken als door Ebay goedgekeurde betalingsoptie. Het zit wat verstopt maar het is er wel.


Zelf heb ik bij Moneybookers een prepaid mastercard. Dus alles wat op mijn Moneybookers account komt, kan ik eventueel uitgeven met mijn creditcard. Naar de bankrekening schrijven lukt uiteraard ook.

Bericht 11 van 27
laatste antwoord

Re: Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Deze moneybookers, wat zijn de kosten daarvan? en is het betrouwbaar? Mvg.


Bericht 12 van 27
laatste antwoord

Re: Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

kahxxxxxhen (naam aangepast wegens privacy) 


deze koper kocht, betaalde niet en ik heb al een creditering ontvangen. omdat ik dus NIET negatief kan geven en omdat die transactie dus gecanceld is dacht ik dat ik GEEN feedback kon geven.


Ik klik op feedback geven en om eens te zien of dit lukt en het was weg voor ik het besefte. Heb dus 2 negatieve 'positief" gegeven en die ene die al weg was voor ik het beseft wad positief!  


KAN EBAY MIJ EENS UITLEG GEVEN HOE DIT MOGELIJK IS ????? DUS KAN DIE MAN MIJ OOK NEGATIEF GEVEN?  ZELFS AL HEEFT HIJ NIET GEKOCHT EN IS DE CREDITERING REEDS GEBEURD?


GRAAG ANTWOORD


 

-- Bewerkt door kobe2212 om 13 Mar 2011 20:58 CET
Bericht 13 van 27
laatste antwoord

Re: Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Vorig bericht met die SPAN  kan ik niet bewerken!  Hoe is dit dan mogelijk.  Andere berichten wel.

-- Bewerkt door winkelcentrum om 13 Mar 2011 20:15 CET
Bericht 14 van 27
laatste antwoord

Re: Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Berichtje eens bewerken?


Zo is het niet echt leuk om tussen de "spannekes" te lezen hé?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 15 van 27
laatste antwoord

Re: Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

kobe2212
Community-lid


Vorig bericht met die SPAN  kan ik niet bewerken!  Hoe is dit dan mogelijk.  Andere berichten wel.


CET


Is ondertussen gewijzigd 😉

Bericht 16 van 27
laatste antwoord

Re: Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

bericht aan kobe,


 


bent U van ebay?  had dit nog niet door, in verband met berichten wijzigen.


 


indien U enige oplossing hebt vor m'n vraag zou ik dit gaar vernemen.


 


transactie volledig geannuleerd en gecrediteerd en toch mogelijkheid tot feedback geven.


kan die feedback die ik gegeven heb verwijderd worden?


 


Johan

Bericht 17 van 27
laatste antwoord

Re: Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

martijn@ebay.com
Community-lid


kan die feedback die ik gegeven heb verwijderd worden?


hi Johan,


Feedback kan inderdaad nog steeds nagelaten worden (zowel door koper als verkoper) na de annulatie van een transaktie.


Ik heb ondertussen ook even gevraagd om de door jou gegeven feedback te laten verwijderen voor dat lid

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 18 van 27
laatste antwoord

Re: Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

sharknose_78
Community-lid

Moneybookers is betrouwbaar en is goedgekeurd bij Ebay... al wordt dat goed verstopt die optie om voor de hand liggende redenen. Ik heb een prepaid mastercard van hun, alles wat ik op mijn moneybookers account krijg, het zij van handel, hetzij er zelf op gestort via de bank kan onmiddelijk gebruikt worden met die mastercard ( die overal werkt waar ze mastercard aanvaarden ). Je kan het wel enkel aan je Ebayaccount koppelen als je een creditcard hebt die NIET van hun is.


 


Over de tarieven en dergelijke, kijk eens op hun website

Bericht 19 van 27
laatste antwoord

Re: Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Alhoewel het met deze topic niks te zien heeft :  welk voordeel biedt werken met Moneybookers i.p.v. met een gewone europese bankrekening ?

Bericht 20 van 27
laatste antwoord