annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes
Community-lid

het is dus voorzichtig zijn met wat men schrijft op de verschillende fora ook al blijf je netjes binnen de lijnen die ebay zelf oplegt teveel kritiek op ebay en de zijnen " " wordt genadeloos afgestraft met totale verwijdering en schorsing ook al is je feedback 99.5 +/+ , , ook al heb je geen geschillen en een bovengemiddelde klanttevredenheid het laffe is dat de prestaties aangehaald worden als reden van schorsing wanneer ebay cs er vervolgens op gewezen worden dat deze uitstekend zijn , en er geen enkel maar ook geen enkel geschil is met een koper etc....wordt er gereageerd met ja we hebben dit even bekeken maar kunnen verder over uw accounts op deze afdeling geen beslissing nemen we sturen uw geval door naar een " andere afdeling " moraal van het verhaal als je post op forums en je durft je mening te geven en daarbij ook kritisch te zijn naar ebay cs en hun experten doe dit dan met een pseudo die je niet gebruikt en ook belangrijk effe vanaf een hotspot , je ip adres zou je psuedo immers anders verraden

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 28 Sep 2010 10:17 CEST
Bericht 1 van 89
laatste antwoord
88 ANTWOORDEN 88

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

yellow-pelikan
Community-lid
Dat geloof je toch zelf niet ? :^O



Bericht 2 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes
Community-lid
geloof is de verzekerder verwachting van ding waarop wordt gehoopt

niks met geloof te maken dicht
keiharde bewijzen

dossiertje met bewijzen kan ik iedereen op verzoek toemailen , geen speld tussen te krijgen
Bericht 3 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

yellow-pelikan
Community-lid
Dat wil ik dan graag wel eens zien !



Bericht 4 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

yellow-pelikan
Community-lid
Bij de meeste mensen berust het ongeloof in de ene zaak, op blind geloof in een andere.



Bericht 5 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes
Community-lid
ok , ik kan je alle gegevens toemailen als ik je emailadres kan krijgen , ik geloof dat we dit op de fora niet mogen doen en probeer me wat dat betreft altijd netjes aan de regels te houden

hieronder al een copy paste van reactie van CS op mijn vraag naar meer tekst en uitleg over het hoe en waarom van de schorsing van een account // ondertussen meerdere accounts met een uitstekende klantentevredenheid


----- Original Message -----
From: eBay Netherlands Customer Support

Sent: Friday, November 21, 2008 3:18 PM
Subject: Re: IV%A00266 Geschorst account

> Beste xxxx
>
> Hartelijk dank voor uw e-mail.
>
> Ik heb uw geval onderzocht. Wij in de klantendienst kunnen dergelijke
> schorsingen enkel onderzoeken en eventueel doorsturen naar een andere
> afdeling indien we van mening zijn dat er iets foutgelopen is.
> Uiteindelijk bepaalt de gespecialiseerde afdeling welke actie er
> ondernomen wordt.
>
> Ik heb uw geval aan deze afdeling doorgestuurd, en zal contact met u
> opnemen zodra ik antwoor heb.
>
> Alvast bednakt voor uw geduld en uw begrip ne een fijn weekend!
>
> Met vriendelijke groet,
>
> xxxxxxxxxxxxxxxxx
> eBay PowerSeller Support





Beste

ik heb gemerkt dat ondertussen ook een paar andere accounts geblokkeerd zijn

allemaal met positieve feedbacks hoger als 99,5 procent en een heel hoge
klanttevredenheid

ik heb hier uiteindelijk , los van het feit dat al deze schorsingen totaal
onterecht zijn , ook een principieel probleem mee
het is door de manier waarop dit verloopt , voor ons nu quasi onmogelijk
om lopende zaken verder correct af te handelen waardoor een aantal kopers gedupeerd kunnen worden , ik doe alles wat in mijn mogelijkheid ligt om dit te
voorkomen . Ik had graag gezien dat ook ebay hier wat meer verantwoord mee
zou omgaan .
ik vind dit spijtig en hoop dat jullie snel achterhalen wat er precies is
misgegaan met jullie beoordeling van mijn accounts

met vriendelijke groeten

xxxxxxxx
Bericht 6 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes
Community-lid
even vermelden dat er ook op alle accounts 0 geschillen van kopers waren // 0 geschillen op paypal // alles was goed voor elkaar // kopers tevreden // wij tevreden

alleen de rancune van ebay..... is wel onproffesioneel vind ik
Bericht 7 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

yellow-pelikan
Community-lid
het antwoord van eby cs is gewoon een standaardmail
kzie niet in wat zoiets aantoont...

Nogmaals; Ik denk dat je spijkers op laag water zoekt.



Bericht 8 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

Joezepoes, als je gedrag op het forum niet aanvaard zou worden, dan krijg je een schorsing (desnoods op IP) voor het forum maar nooit op de site zelf.
Tenzij je het echt te bont zou gemaakt hebben wat in jouw geval niet zo is...
Je had misschien wel kritiek op ebay en zijn "E.." maar dit was nooit in die mate dat er onherroepelijke maatregelen zouden moeten genomen worden.

Ik denk dan ook dat je het probleem ergens anders moet zoeken. Zegt "bepamel" je soms iets???


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

yellow-pelikan
Community-lid
mij niet ZP :_|



Bericht 10 van 89
laatste antwoord