annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heeft de verkoper altijd ongelijk bij paypal?

Ik heb een discussie met een koper. De verzendkosten voor zijn item bedragen 26 euro. Hij vindt dit teveel. Een goekopere oplossing bestaat, maar dit is zonder verzekering en niet aangetekend. Ik twijfel echter om deze aan te bieden, want als hij een claim indient bij paypal kan ik alles terugbetalen.
Nu is mijn vraag is nu: Stel dat de koper een email stuurt waarin hij zegt dat hij volledige verantwoordelijkheid voor niet aangetekend versturen op zich neemt en dus geen recht heeft op een claim als het pakje verloren gaat, wordt ik dan door paypal in gelijk gesteld als hij toch een claim doet?
Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Heeft de verkoper altijd ongelijk bij paypal?

en in mijn geval gelijk gekregen op een claim van pay pal nadien de koper in beroep gegaan terug gelijk gekregen van pay pal.en deze morgen bedrag terug geboekt naar de koper begrijpen wie begrijpen kan .maar dit geval zal wel een staartje krijgen heb al klacht ingediend bij pay pal zelf en een stapje verder
mvg canaria-marlin

born to fish
forced to work
Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Heeft de verkoper altijd ongelijk bij paypal?

Inderdaad,

er word steeds maar over "koper" gepraat die bedrogen worden maar het is even als "verkoper" dat je bedrogen word door MALAFIDE KOPERS !

heb nu ook al enkele slechte eravringen achter de rug!
Bericht 12 van 17
laatste antwoord

Heeft de verkoper altijd ongelijk bij paypal?

joaquin-antique
Community-lid
Nooit een saldo op je PayPal rekening laten staan. 😉
Wat er niet is kunnen ze ook niet "pakken".





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 13 van 17
laatste antwoord

Heeft de verkoper altijd ongelijk bij paypal?

e-user2
Community-lid
Je vermeldt wel dat ze niet kunnen pakken wat er niet is, maar is het niet zo dat bij een terugbetaling door Paypal en er geen voldoende saldo aanwezig is op een PP rekening dat ze een deurwaarder inschakelen om dit bedrag te vorderen? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 14 van 17
laatste antwoord

Heeft de verkoper altijd ongelijk bij paypal?

en als je elk bedrag direct overschrijft op je bankrekening dan betaal je toch veel kosten? Immers, bedragen lager dan 100 euro moet je 1 euro betalen om het naar je rekening over te schrijven.
Bericht 15 van 17
laatste antwoord

Heeft de verkoper altijd ongelijk bij paypal?

huwitte
Community-lid
#14
Geld opnemen naar uw bankrekening is, sinds eerder dit jaar, gratis geworden. Ook voor bedragen kleiner dan 100 euro.



Bericht 16 van 17
laatste antwoord

Heeft de verkoper altijd ongelijk bij paypal?

hoooola !!

Paypal pakt WEL geld terug als er NUL euro op staat!

Ik ben het tegengekomen, ze zetten je gewoon op negatief!
Bericht 17 van 17
laatste antwoord