annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Duits

In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het DUITS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 83
laatste antwoord
82 ANTWOORDEN 82

Ich habe bezahlt aber nicht den richtigen Verwendungszweck angegeben, nur das Erwerbungsdatum und Artikelnummer.
zowie
Bericht 11 van 83
laatste antwoord

Kan iemand het volgende voor me vertalen.

kan u me uw rekeningnummer doorgeven zodat ik het bedrag via overschrijving op uw bankrekening kan storten.

alvast bedankt voor de hulp

Patricia
Bericht 12 van 83
laatste antwoord

Mijn Duits is nog niet echt optimaal, daarom heb ik hulp nodig.
één of andere Oostenrijker heeft een prodivt gekocht bij mij waarin duidelijk stond vermeld (in 3 talen) :
ONLY IN DUTCH
ALLEEN IN HET NEDERLANDS
SEULEMENT EN NEERLANDAIS

zo te zien heeft hij daar overgekeken:
Ik zal nu een mailtje sturen naar deze persoon, maar aangezien zijn Engels ook niet echt optimaal is, zou ik
dit in het Duits willen doen.
Kan iemand dit aub vertalen?

1. voordelige prijzen en wereldwijd gratis verzending

2. Ook hier is er wereldwijd gratis verzending, de prijzen van nummer één zijn voordeliger, maar op deze site staan er soms ook echte koopjes.

3. Prachtige site, goedkoop, maar hier met je wel een kleine bijdrage betalen voor verzending.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, hopelijk spaar je veel geld uit.

Groeten uit België

Greetz Niels
Bericht 13 van 83
laatste antwoord

@ patricia_det

Bitte geben Sie mir das Rechnungnummer, ich bezahle dann mit ein(er) Überweisung
Danke.

* (Dativ)

ZO zal hij het ook wel begrijpen.
Bericht 14 van 83
laatste antwoord

Hallo, zou iemand mij kunnen helpen met het vertalen van onderstaande naar het Duits?

cadeau verpakking van 8 tubes impossible glossy lip gloss van clinique. De tubes zijn nieuw en ongebruikt.

elke tube bestaat uit 5 ml

Heel erg handig om bij elke outfit een andere lipgloss te hebben!!!

volgende practige kleuren zitten in het geschenkkoffertje:
...
Trendy kleuren voor de zomer!!!

in de winkel kost deze mooie cadeauverpakking +-70euro

ALvast 1000* bedankt!!!
Bericht 15 van 83
laatste antwoord

hallo,
ik heb terug een berichtje in het duits.wil u me terug helpen ?

Hello, only wanted summon for them gives this it no COD after Belgium for matters gives, it goes only for inland (Austria), please they transfer amounts him/it on my account, or gives her/it/them to me summons if they wants can reengage the article with it no more with ebay, lg, I him/it. lion-1974 Jacqueline

MVGRTN CHRISTELLE
P.S.:AAN ZOWIEDOT WIL IK BEDANKT ZEGGEN VOOR DIE TIP
Bericht 16 van 83
laatste antwoord

misschien beter de Duitse versie vragen aan de verkoper :^O

vrij vertaald staat er dat verzending onder rembours (verrekenverzending ofte betalen bij ontvangst) enkel mogelijk is voor binnenlandse zendingen, Oostenrijk in dit geval.
gelieve dus te betalen met overschrijving op bankrekening etc...
zowie
Bericht 17 van 83
laatste antwoord

Hoe vraag je een duitser vriendelijk zijn adres voor het kunnen uitvoeren van een europese overschrijving?

Iemand een ideetje?
Bericht 18 van 83
laatste antwoord

hallo,
is er soms iemand die mij nog maar eens wil helpen?
vertalen van een duitse e-mail:

Hallo, da ich bis heute das Geld für den Artikel nicht überwiesen bekommen habe, habe ich diesen nun wieder eingestellt! Denn länger kann und will ich nicht mehr auf das geld warten!!! Gruss, lion-1974 Jacqeline
VRIENDELIJK BEDANKT CHRISTELLE
Bericht 19 van 83
laatste antwoord

Anonymous
Niet van toepassing
Omdat ik tot op vandaag het geld voor het artikel nog niet ontvangen heb per overschrijving, heb ik het opnieuw aangeboden. Ik kan en wil niet langer meer op het geld wachten. Groeten, enz.

Mvg. Edina

Bericht 20 van 83
laatste antwoord