In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.
Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.
hallo
ik wil graag weten wat in het frans is
want mijn frans is niet zo goed
ik moet betalen en vraag steeds in het nederland maar hij begrijpt het niet
ik moet de iban code hebben
en de bic code dan kan ik het overmaken
bonjour,
je voudrais vous payer par un virement bancaire (netbanking) mais j'ai besoin de vos codes IBAN et BIC pour faire cela.(en général sur l'arrière de vos extraits de banque)
"Voulez-vous s'il vous plait me donner vos coordonnées: pour un virement européen j'ai besoin de vos coordonnées bancaires IBAN et BIC. Merci et bon week-end."
Hallo, ik had graag een vertaling gewenst. Ik kan het ongeveer wel begrijpen, maar wat hij hier schrijft zou ik toch wel eens duidelijk willen weten want dit kan bij mij niet.
Hartelijk dank op voorhand.
Bonjour,
Escusez-moi mais j'ai fait une erreur j'ai pris 2 pyjamas tarzan en achat immédiat mais j'avais demandé dans ma recherche avec payement pay-pal. Pouvez-vous soit m'autoriser de vous payer par paypal soit annuler mes 2 achats car je n'ai plus de compte en banque et je suis bloquée je ne sais pas quoi faire. Je suis vraiment désolée pour ce contretemps mais je pars en vacances la semaine prochaine en plus et j'avais vraiment besoin de ces pyjamas.
Bien à vous.
Excuseer mij maar heb een fout gemaakt.
Kocht 2 pyjamas Tarzan met 'Koop nu'.
Aanvaardt u een Paypalbetaling of wil u
m'n 2 aankopen annuleren vermits ik geen bankrekening
meer heb en deze geblokkeerd is.
Weet echt niet meer wat te doen.
Het spijt me voor deze tegenslag maar volgende week
vertrek ik met vakantie en heb deze pyjamas echt nodig.