Het gaat om hetvolgende.
We hebben een object gekocht met een startbod vanaf 150€ en na bieding wonnen we het object aan 162€. Nu betaal ik zoals gewenst onmiddelijk met Paypal en nu 2 dagen later, nadat ik een bericht stuurde voor levering of afhalen (omdat ik nog niets gehoord had van hem), komt de verkoper me te zeggen dat er een vergissing gebeurd is. Nu is mijn vraag, omdat we dit object echt wel willen tegen de geboden prijs, is de koper nu verplicht ons dit object te overhandigen aan onze geboden en gewonnen prijs? En moet men niet eerst kijken hoe men een object aanbiedt om daarna niet achteraf af te komen met een excuus dat hij te weinig kreeg voor zijn aanbieding? Ik moet erbij zeggen dat er dit bij stond: vds salon d'angle gris souris avec coussins rouge, acheté 900 euros, vendu 400 euros . Cause , salon trop grand pour mon salon actuel. Nu mijn frans is ok en wat hij daar nu mee bedoelde wist ik toen niet maar vendu wil zeggen 'verkocht' en niet 'te verkopen' dus waar zijn beschrijving op sloeg heb ik niet gevraagd.. Doch we waren niet alleen in de running vermits er anderen boden en anderen ook vragen stelden over de afmetingen.
Maar hoe zit dat nu? Is hij nu niet verplicht me deze zetel te geven? Er staat zelfs bij dat hij gratis zou leveren, nu dat dit niet correct was daar kan ik nog inkomen..
Graag wat advies hierover, Dank Dirk.