annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

Voor de zoveelste maal slaagt de post er in om een zeer goed ingepakt kader, 2 x bubbelplastiek + 2 x dik karton om zeker te zijn dat alles goed aankomt gebroken te doen aankomen.

Ik denk er geen rode glaasjes of breekbaar op te zetten want iemand die bij de post werkt verteld mij deze morgen dat er nu éénmaal mensen zijn, ook bij de post die het aantrekkelijk vinden om iets wat breekbaar is stuk te maken. Ongelofelijk eigenlijk ! Maar hoe dan ook word er gesmeten met de dozen en het moet vlug gaan .... volgens mij kan je ook vlug handelen en toch voorzichtig zijn.

Gelukkig heeft mijn koper me een positieve feedback gegeven maar hij schrijft er wel bij dat de verpakking slecht is. Wat definitie van slecht is, daar kan men natuurlijk over discussiëren, feit is dat alles wat glas betreft NIET veilig is voor de POST, zelfs al pak je het dubbel zo goed en voorzichtig in.

Spijtig.
Bericht 1 van 37
laatste antwoord
36 ANTWOORDEN 36

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

Gewoon goed inpakken en een privé organisatie voor verzenden contacteren.

Verzenden is duurder akkoord, maar die mensen hebben een verzekering die duurder word na teveel schadegevallen. Alle redenen dus om voorzichtig te zijn.

Trouwens is het contact met dergelijke firma's veel persoonlijker.
Bericht 21 van 37
laatste antwoord

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

Ik kwam ooit met een pakje aan op het postkantoor met daarop de vermelding "breekbaar" en een sticker met een glas op. Na het afhandelen smeet de postbediende het pakje (met opzet) met een smile tot achter z'n oren in een curver-box. Kun je nagaan als ze, terwijl je erbij bent al zo met je pakje omgaan, dan moet je niet vragen hoe het er soms achter de schermen aan toe gaat.
Schande als je ziet hoeveel ze ons aanrekenen!
Bericht 22 van 37
laatste antwoord

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

articcynda
Community-lid
@Crazysales: daarom kan je beter verzenden via een privé organisatie zoals Kiala, zoals Ronny eerder al aanraadde. En dit lijkt te werken, ik heb tot op heden nog nooit een klacht gekregen dat één van mijn via Kiala verzonden goederen gebroken waren.

Vandaag is mijn Postpunt helaas gesloten wegens een vrije dag, maar ik heb alvast een pakje klaargemaakt met het label erop, ga ik morgen proberen te verzenden. Ik hou jullie op de hoogte!
Bericht 23 van 37
laatste antwoord

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

@articcynda

Hopelijk gaat er niks mis met je pakje, want dan heb je plots met meer dan 7% van je verzendingen problemen !!!





Bericht 24 van 37
laatste antwoord

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

Hij moet geen pakskes maken é? eBay heeft hem dit werk bespaard ;-)


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 25 van 37
laatste antwoord

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

Ebay, EN zijn collega's hier op het forum natuurlijk !

Als we maar kunnen helpen é ! ;-)

Bericht 26 van 37
laatste antwoord

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

EN zijn collega's hier op het forum natuurlijk !

Als we maar kunnen helpen é !


Door en door slecht ...:^O
Bericht 27 van 37
laatste antwoord

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

@bonnobox

Ik kan enkel maar uit eigen naam spreken maar ik kan je verzekeren: ik zou nie durven ;-):^O;-)


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 28 van 37
laatste antwoord

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

articcynda
Community-lid
In het postkantoor hebben ze inderdaad het pakje geweigerd, het volgende logo stond erop (8 x 8 cm):

Danger: explosive material

Na wat aandringen hebben ze het in het Postpunt in het nabijgelegen grootwarenhuis echter wèl geaccepteerd, blijkbaar kennen ze er weinig van elektronica want het voorbeeld van de invers gepolariseerde condensatoren heeft daar wel gepakt.

Samengevat: wil je breekbare objecten verzenden, kleef er dan bovenstaand logo op en breng het binnen op een Postpunt i.p.v. een postkantoor.
Bericht 29 van 37
laatste antwoord

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

speedsterboy1
Community-lid
Maar uw pakje is nu in het postpunt wat dus een grootwarenhuis is, maandag komt de postbode daar alles ophalen en gaat uw pakje alsnog naar het postkantoor, de vraag is nu hoe men daar gaat reageren?

Photobucket

Photobucket

Bericht 30 van 37
laatste antwoord