annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Noca

articcynda
Community-lid
Enkele dagen geleden kwam ik per toeval Noca tegen: http://www.noca.com/ Zij omschrijven zich als een zeer goedkoop online betalingssysteem (slechts 0.25% transactiekosten afgehouden).

In vergelijking met het crimineel dure PayPal zou dat dus een hele verademing zijn... maar ik heb nog nooit eerder van Noca gehoord (wat nog steeds beter is dan de oneindige stroom negatieve ervaringen over PayPal natuurlijk :^O).

Heeft iemand hier op Ebay ervaring met Noca? Zit er ergens een verborgen addertje?
Bericht 1 van 41
laatste antwoord
40 ANTWOORDEN 40

Noca

articcynda
Community-lid
Google haalt zijn inkomsten uit reclame, Google Ads voornamelijk. Maar dankzij de Adblock Plus addon van Firefox wordt die reclame automatisch uit webpagina's verwijderd nog voor de pagina's worden weergegeven. Ik zie dus nooit reclame van Google of van andere adverteerders. In dat opzicht, geven ze hun producten aan mij dus gratis. Laat de domme massa, die er zich niet eens van bewust is dat er zoiets als Adblock / Popupblock software bestaat, maar naar reclameboodschappen staren in mijn plaats :^O
Bericht 41 van 41
laatste antwoord