annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WAT DOE IK??

30 december heb ik een trench van burberry verkocht.Na vele vriendelijke mailtjes geen reactie en een geschil geopend dat het object niet meer kon verkocht worden omdat de jas van de droogkuis kwam en drie weken in mijn hal heeft gehangen en mijn man hem terug had aangedaan voor mijn dochter.Uiteraard had mijn dochter hem terug vuilgemaakt.
Nog geen reactie van de koper omwille van het geopend geschil wegens annulatie verkoop.Ik heb het geschil gesloten en heb mijn verkoopscommissie teruggekregen.
Nu komt het.Na vier weken krijg ik een mail van betaling factuur.Ben ik terug zo vriendelijk om te melden dat ze de betaling niet moet doen.Tot mijn grote verbazing staat het geld vier dagen erna toch op mijn rekening.
Ik stuur een mail om nog maar is te zeggen dat de jas niet meer te koop is en dat ik haar gegevens nodig heb om terug te storten.
In plaats van haar bankgegevens te geven geeft ze haar adres en doet ze alsof haar neus bloedt.Wat moet ik nu doen want ze reageert helemaal niet maar, ik voel het al aankomen straks ben ik de bedriegster want ze heeft tenslotte betaalt!(na 1O mailtjes en vier weken verder)Mijn vraag is, nu kan ze mij daar een negatieve feedback voor geven of kan ze helemaal niets doen?
Bericht 1 van 60
laatste antwoord
59 ANTWOORDEN 59

WAT DOE IK??

ik ben er bijna van overtuigd dat artic zichzelf nog zou durven aangemeld hebben als kandidaat-expert hoor!

Neeeee..... Frits.... hou op. :^O :^O :^O :^O

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 21 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

:^O;-)

Of je het gelooft of niet, ik ben er bijna 99,99% van overtuigd

:-(:_|

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 22 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

Ik ook...

zie het nog gebeuren dat hij/zij als beroep later 'consulent(e) frauderen' gaat worden. En dat dan natuurlijk ook breed verkondigt en het nog gaat goed praten ook
Bericht 23 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

Maar nee, da wordt onze toekomstige eerste minister.
Liegen en de mensen bedriegen. Pas op, ge moet daar aanleg voor hebben zunne. :^O

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 24 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

of wat denk je van advocaat?
Proberen op allerlei manieren zware criminelen vrij te praten.

Bericht 25 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

als zelfverklaarde "eerlijke verkoper" zou je moeten weten dat jouw advies in #9 gelijk is aan diefstal!

Dat klopt niet, de definitie van "diefstal" is het zich onrechtmatig toe-eigenen van goederen of andere bezittingen die aan een ander toebehoren. (http://nl.wiktionary.org/wiki/diefstal)
In dit geval wordt er echter niets onrechtmatig toegeëigend vermits de persoon in kwestie uit eigen wil het bedrag heeft overgemaakt. Van oplichting kan evenmin sprake zijn, omdat Mandarine de koper duidelijk had gezegd dat de mantel niet meer te koop was. De koper moet er zich aldus zeer goed van bewust geweest zijn dat Mandarine geen tegenprestatie kon leveren in ruil voor het overgemaakte geld. M.a.w. het geld is een gift van de koper aan Mandarine -- ik veronderstel dus als schadevergoeding.

Kom mij dan ook NOOIT meer vragen om een greintje respect voor je waanzinnige, smaakloze en waardeloze adviezen!

Hoezo, waardeloos? Dankzij mijn advies zou Mandarine zonder enige reden tot schuldgevoelens een mooi bedrag rijker kunnen zijn. De adviezen die ik hier volledig onbaatzuchtig geef staan ten dienste van mijn medemens.

ik ben er bijna van overtuigd dat artic zichzelf nog zou durven aangemeld hebben als kandidaat-expert hoor!

Jammer dat dat expertendraadje niet meer bestaat... anders had je een Doos van Pandora geopend, beste Frits.

Maar nee, da wordt onze toekomstige eerste minister.
Liegen en de mensen bedriegen. Pas op, ge moet daar aanleg voor hebben zunne.

Je stelt dat zo negatief voor... ik noem dit veel liever "de wet van de slimste", naar analogie met "de wet van de sterkste" die in de natuur geldig is. Beweren dat ik er aanleg voor zou hebben doet me teveel eer aan, maar ik heb inderdaad al overwogen om me kandidaat te stellen bij de gemeenteraadsverkiezingen... Dat kan nu, nu ik meerderjarig ben :^O
Bericht 26 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

@ Artic

hahah you funny...!

of bedoelde je je vorige post als serieus?
Bericht 27 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

Dat kan nu, nu ik meerderjarig ben

1. vooreerst ben je pas meerderjarig op de dag van je 18e verjaardag en bij mijn weten is dat 12 februari 2011

2. enne... je moet daarvoor ook de Belgische nationaliteit hebben wat ik hierbij sterk betwijfel: een Surinaamse vader en een nederlandse moeder... dan levert naar mijn beperkte verstandelijke vermogens nooit een belgische identiteit op

Bericht 28 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

@disneybelgium: al mijn posts zijn serieus. Met uitzondering van de secties die een reactie zijn op de uitlatingen van hetzijspoor. Daarin zou je zo nu en dan al eens een ironische noot kunnen ontwaren.

@hetzijspoor: als je veronderstelling correct was, vraag je je dan niet af waarom ik als half-Surinamiër en half-Nederlander op de Vlaamse Ebay site zit? :^O
Bericht 29 van 60
laatste antwoord

WAT DOE IK??

Omdat je toevallig in Kraainem woont en daar dan ook naar school gaat zeker? Ik veronderstel dus ook dat je daar wel ergens een vriendekring zal hebben?

Tenzij... je op Wiki ook al je eigenschappen tentoon spreidde en daar verkeerde info lanceerde?

Bericht 30 van 60
laatste antwoord