annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ZICHTBAARHEID ! 0/10 Dank U Ebay !

Ik bied op een privéaccount 2 sets tupperware aan.

 

Dit omdat het een privéverkoop betreft en alsook omdat wanneer ik het aanbied op m'n zakelijke account, veel duurder uitkomt.

 

Als ik het niet verkoop kost het mij toch maar 0.85 euro op de zakelijke account terwijl het gratis is op de privé, dus bij niet verkoop doe ik geen kosten.

 

Nu denk ik, vanaf m'n zakelijke account tik ik "tupperware" in de zoekrobot en wat ik ales eerste op mijn scherm krijg is aanbiedingen uit Italië, Duitsland, VK en Frankrijk.

 

Ik krijg  5.126 resultaten voor tupperware, maar Belgische verkopers, op Ebay . be zijn niet of zeer moeilijk zichtbaar.

 

Ik krijg mijn eigen aanbieding op m'n privéaccount niet te zien.

 

Dus, gelukkig maar heb ik deze als privé aangeboden want als iets niet zichtbaar is in eigen land, wat wil je dan gaan verkopen en ik betaal niet graag voor iets wat geen kans maakt op verkoop !!!???

 

Het zou een oude topic kunnen zijn want we hebben hier al over geklaagd en ik heb ooit met een medewerker aan de lijn hier over gesproken en ze wisten dat dit een probleem was en er zou aan gewerkt worden maar ...... euh .....

 

Triestig !

 

 

Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Re: ZICHTBAARHEID ! 0/10 Dank U Ebay !

Twee aanbiedingen,  waarvan 1 een retro snare, een verzamelobject die zeker interesse wereldwijd heeft die ikzelf wellicht al 9 keer bekeken heb,  het blijft dan ook bij die 9.

 

Ongeloofwaardig, precies of iemand zit daar aan een knopke dat mijn aanbieding niet zichtbaar mogen zijn.

 

Er zijn twee verliezers op zo'n manier.  Ikzelf omdat ik geen kopers heb, Ebay omdat ze commissie mislopen.

 

Ik zou er liever 2 winnaars van zien.   Snappen ze dat niet bij Ebay ?

Bericht 11 van 15
laatste antwoord

Re: ZICHTBAARHEID ! 0/10 Dank U Ebay !

Het grote bewijs.

 

Die retro snaretrommel is niet verkocht, heeft 10 dagen op m'n privéaccount gestaan, slechts 16 views, zeer zeer zeer ongeloofwaardig, gelukkig maar of ik was nog plaatsingskosten kwijt!

 

Ik zet deze dus NIET meer op Ebay.

 

Heb deze vanavond op 2de hands gezet en onmiddelijk na 2 uur al 19 views en een mail van iemand die wilt kopen.

Bericht 12 van 15
laatste antwoord

Re: ZICHTBAARHEID ! 0/10 Dank U Ebay !

16 pageviews op 10 dagen. Doe je het stukken beter dan ik. Een paar maand geleden heb ik onder mijn privé account ook eens een stuk of 20 van mijn items aangeboden voor 10 dagen. Na 10 dagen had ik voor de 20 items samen nog geen 10 page views. Allemaal veiliingen aan zeer lage startprijzen.

 

Ben er ondertussen ook heilig van overtuigd eens je op de zwarte lijst van Ebay staat het niet helpt om een andere account te gebruiken. Weten via uw IP toch dat jij dat ben en nemen dan wel de nodige maatregelen. 20 items voor 10 dagen op Ebay en geen 10 page views. Maak dat de ganzen wijs. Heb datzelfde experiment een maand of 2 later nog eens herhaald met een stuk of 5 items in een andere categorie. Resultaat was knal hetzeflde.

Bericht 13 van 15
laatste antwoord

Re: ZICHTBAARHEID ! 0/10 Dank U Ebay !

Hallo Brokantiek

 

U hebt mij gemaild om te vragen of ik het horloge vind die je aanbied !

 

NEEEEN,  niet te vinden op ebay.be

 

Als ik hier vanaf ebay.be intik  JAZZ DERBY dan vind ik Uw aanbieding niet, ik moet specifiek naar ebay.com gaan.

 

 

Dus ja, U hebt gelijk, zichtbaarheid voor België = 0/10 !

 

Anerzijds worden we wel overstelpt door buitenlandse aanbiedingen maar er klopt inderdaad iets niet met de software.

 

 

mvg.

Bericht 14 van 15
laatste antwoord

Re: ZICHTBAARHEID ! 0/10 Dank U Ebay !

Ik heb de horloge van ebay.com gehaald en staat nu op een andere privé account op ebay.be

 

Dan toch onmiddellijk een bod en 6 volgers ...

 

't Is zoeken op ebay.

Bericht 15 van 15
laatste antwoord