hoi, ik dacht dat ebay de verkopers ging beschermen vanaf juni maar wat blijkt omdat 2 kopers mij wraakfeedback hebben gegeven ik had een geschil voor hen geopend al een tijd geleden omdat ze niet hadden betaald commisiegeld terug gekregen en nadien ne mooie rode bol wel vandaag ineens geschorst voor 30 dagen alles uit mijne winkel en nu mag ik het gaan oplossen hoe moet ik dit weeral gaan doen ? weet het toch niet meer hoor wat je allemaal moet doen om goed te doen voor ebay?
Het is trouwens HEEL gevaarlijk om in hetzelfde draadje te posten met zowel je aankoop- als je verkoopaccount, want dan durven er wel eens dingen uit te komen ...
Het is trouwens HEEL gevaarlijk om in hetzelfde draadje te posten met zowel je aankoop- als je verkoopaccount, want dan durven er wel eens dingen uit te komen ...
En wat dacht je van een inburgeringscursus Nederlandse taal? ]:)
ik dacht dat men op het forum kon rekenen op hulp maar blijkbaar komt men hier maar alleen bij een paar mensen terecht die zich alleen leuk vermaken en graag iemand uitschelden maarik ben wel degelijk een echte belgische dus geboren mama belgish +papa belgish wil zeggen in andere taal mama blank + papa blank= belgisch.