annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal/creditcard

ik zou graag mijn playstation verkopen op ebay maar voor de kosten(die ik normaal vind) op een advertentie/verkoop moet je kiezen tussen paypal of creditcard. Ik heb geen creditcard dus dat lukt al niet.

Via paypal biedt ebay zowel creditcard als overschrijvingen als mogelijkheid aan. Heb mij bij paypal ingeschreven(moet ik dan eigenlijk geld storten om mijn account te activeren?) om via overschrijving te kunnen betalen,maar als ik dan de paypal funtie aanklik moet ik toch sowiezo mijn creditcard gegevens invullen die ik dus niet heb.
Wat kan ik doen?
dank bij voorbaat.
Bericht 1 van 69
laatste antwoord
68 ANTWOORDEN 68

paypal/creditcard

Kan je dat probleem niet omzeilen door eerst een PayPal account aan te maken, er geld op te zetten en NIET aan je Ebay account te koppelen maar strikt gescheiden te houden?
Bericht 21 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

dus het komt er op neer dat ik niks op ebay kan verkopen zonder creditcard
Bericht 22 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

aan articcynda: neen
aan vermeulen: ja

stom he
Bericht 23 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

dus het komt er op neer dat ik niks op ebay kan verkopen zonder creditcard

Nu, dramatisch hoeft dit zeker niet te zijn. Er zijn kleinere banken die men in elk dorp vindt, ik denk bijvoorbeeld aan Argenta, waar men gratis een zichtrekening kan openen en gebruiken, met gratis visa creditcard en gratis online banking.

En, even een klein pleidooi houden , PayPal met creditcard is een handig betaalmiddel, vooral interessant voor betalingen van of naar landen buiten de eurozone. De verkoper betaalt wel kosten bij ontvangst van betaling en sommige verkopers kunnen om veiligheidsredenen geconfronteerd worden met een tijdelijk vasthouden van ontvangen bedragen, maar anderzijds zoeken kopers omwille van de veiligheid meer en meer de aanbiedingen uit die PayPal als betaalmethode aanbieden, ook voor binnenlandse betalingen. En meer geïnteresseerde kopers is een voordeel voor een verkoper.

En voor de gebruiker verdwijnen de kosten binnenkort voor overboeking saldo naar eigen bankrekening ook voor kleine bedragen.

Uw PayPal saldo opnemen. Kosten voor overmaken naar eigen bankrekening.

Nu:
- Gratis voor opnamen van 100 euro of meer
- 1 euro voor opnamen van 99,99 euro of minder

Vanaf 21 januari 2010:
- Gratis

(Aankomende beleidsaanpassingen PayPal.be)

Bericht 24 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Maar men moet over een vast inkomen beschikken!
Vervangingsinkomens krijgen geen creditkaart.
Studenten enkel als de ouders zich garant stellen .
Waarschijnlijk zitten er wel verkopers die tot deze groepen behoren en kunnen nergens een kaart bekomen,zeker niet bij Argenta.
Toen mijn zoon in Boston ging studeren heb ik nogal wat papieren moeten invullen bij Argenta om een kaart op zijn naam te bekomen.Het duurde zo lang dat hij uiteindelijk vertrokken is met mijn kaart.Bij Fortis was het soepeler,maar ook daar geen vast inkomen,geen creditkaart.
Alleen de borgstelling is er soepeler.
Bericht 25 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Dat is geen goed nieuws voor studenten die wat willen bijverdienen op eBay. Een andere mogelijkheid is om de feedbackscore eerst op of boven 50 te krijgen door te kopen voor men begint te verkopen, dan hoeft men ook geen creditcard.

De feedbackwinkels draaien nog lustig op eBay, maar het is niet aan te raden om daar aan mee te doen. eBay neemt af en toe maatregelen tegen participanten.
books.shop.ebay.com/i.html?_nkw=&_in_kw=1&_ex_kw=&_ . . ._ipg=50

Bericht 26 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

En zo belachelijk vind ik die maatregel van ebay niet.
Oplichters hebben het nu wel wat moeilijker gekregen,meestal hebben die niet het geduld om eerst tot 50 feedback te geraken.
Een creditkaart maakt identificatie veel makkelijker en de beginnende verkoper moet over een vast inkomen beschikken!
Elke maatregel om de site veiliger te maken zal natuurlijk ook onschuldigen treffen.
Bericht 27 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Moeilijker voor oplichters? Ik zou denken: makkelijker. Als je tot aan 50 feedback geraakt, kan je rustig je gang gaan, want de oplichters zijn er toch uit... toch? :^O
Bericht 28 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

@Siemenspoes
Ik heb zo het gevoel dat dat gedoe met creditkaarten bekomen in de banken zeer persoonlijk is. Voor wat Argenta aangaat kan ik niet spreken maar ik heb ook een creditkaart aangevraagd via Fortis en voor mij geen probleem. Ik heb ook een vervangingsinkomen enkel gaat het bij mij niet om een werkloosheidsvergoeding maar een invaliditeitsuitkering. Misschien dat daar het verschil zit.
Bericht 29 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Jouw uitkering is wel vast.
Maar velen hebben budjetbegeleiding van het O.C.M.W;en zitten al jaren met problemen.
Als je al lang klant bent bij de bank,geen afbetalingsproblemen hebt,weet een bank dat je met geld kan omgaan en is een kredietkaart geen probleem.Ook een spaarboekje helpt natuurlijk.
Je weet toch ook dat sommige zich met kredietkaarten in nesten werken en nog dieper in de schulden geraken.
En Fortis is soepeler dan Argenta ,en het zal ook van je relatie met de bank afhangen.
Bericht 30 van 69
laatste antwoord