annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vertalen aub

kan iemand dit vertalen aub
JE VOUDRAIS SAVOIR COMMENT FAIRE POUR R2CUPERER LE JOUET

bedankt alvast
Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

vertalen aub

vertalen aub

Hallo,

graag volgende vertalen aub (heb het op de site gedaan,maar vertalen lukt niet echt daar,ik denk dat ze ook niet zo goed frans kan)

Ze betaald niet en geeft mij zomaar een negatieve met de volgende tekst

je n'ai pas eu de nouvel de la personne après plusieur message; Je treouve sa

OOk nog een mailtje met het volgende in

Bonsoir, vu ke je n'ai pas eu de vos nouvel, votre objet ne m'interesse plus. Je ne vais pas attendre eternellemnt pour un jouet a 1,50euro

Dat komt er van als kopers zomaar negatieve kunnen geven en weten dat verkopers dat niet meer kunnen.
Ebay is echt achteruit aan het gaan.
En die verkoopt zelf ook he,niet te geloven.
Ik heb al een geschil opgestart,hopelijk kan ebay die negatieve teniet doen.
bedanktt in ieder geval vor de vertaling
Bericht 12 van 19
laatste antwoord

vertalen aub

Bonsoir, vu ke je n'ai pas eu de vos nouvel, votre objet ne m'interesse plus. Je ne vais pas attendre eternellemnt pour un jouet a 1,50euro

Goedeavond, gezien ik geen nieuws van u gekregen heb, uw object interesseert me niet meer. Ik ga niet eeuwig wachten op een speelgoed van 1,50 euro;

m.

m.
Bericht 13 van 19
laatste antwoord

vertalen aub

Hoe is het mogelijk,ik heb haar 3 emails gestuurd.

alvast bedankt voor je antwoord.
Bericht 14 van 19
laatste antwoord

vertalen aub

Weeral het bewijs dat ofwel:

kopers lezen "mijn berichten" niet

of

de berichten via ebay verstuurd komen niet aan!

Ik heb met beiden problemen ! Ik stuur de rekening en de koper stuurt me enkele dagen ndaien of ik de rekening wil sturen terwijl ik dit wel gedaan heb!
Bericht 15 van 19
laatste antwoord

vertalen aub

Ik stuur de rekening en de koper stuurt me enkele dagen nadien of ik de rekening wil sturen terwijl ik dit wel gedaan heb!

We weten intussen dat er een serieuze delay zit tussen het verzenden en het aankomen van berichten via EBAY. Dat ze ongelezen blijven lijkt me onwaarschijnlijk, vermits deze ook in het email-postvak van de koper belanden.
Bericht 16 van 19
laatste antwoord

vertalen aub

Als ze betalen aantikt heeft ze ook mijn gegevens,dus ik zou zeggen in dit geval 'niet willen lezen'.
Als ebay eens die feedback terug zou veranderen en de verkoper eveneens een negatieve zou kunnen geven,zouden heel wat kopers betalen zoals ze moeten doen,en onterecht een negatieve geven.Een flutsystheem is dat die feedback.
Bericht 17 van 19
laatste antwoord

vertalen aub

'en niet onterecht een negatieve geven 'moet het zijn.
Bericht 18 van 19
laatste antwoord

vertalen aub

In zo'n situaties trekt het hele feedbacksysteem inderdaad op niets. De theorie van EBAY is simpel:
  1. ofwel betaalt de koper, dan heeft ie dus zijn plichten in de transactie vervuld en heeft recht op een positieve feedback;
  2. ofwel betaalt de koper niet, en kan de verkoper hem/haar een ticket wegens niet-betalende koper aansmeren (in welk geval de transactie wordt geannuleerd en er dus geen nood is aan feedback van eender zijde).
Helaas werkt dit systeem in de praktijk niet altijd even goed... Zou nochtans op papier wel waterdicht moeten zijn.
Bericht 19 van 19
laatste antwoord