annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

Op een andere site zie ik een cdke te koop staan ,Ik stuur een mailtje naar de verkoper dat ik interesse heb in zijn cdke, ik vraag vriendelijk de verzendingskosten......Krijg ik een mailtje terug dat de verzendingskosten voor zijn cdke 3 euro's bedragen WABLIEF 3EURO...ik stuur hem een mailtje terug van als ik een cdke of dvdke verstuur ik maar aan 0,88 of 1,32 verzendingskosten zit.Omdat de cd niet veel kost vind ik toch dat ze het iet uit de verzendingskosten moeten halen he pffff .
Bericht 1 van 85
laatste antwoord
84 ANTWOORDEN 84

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

gillet-boy
Community-lid
Als je je niet kan verzoenen met de verzendkosten, gewoon niet bieden.
Wat maakt het uit als het degelijk verpakt is, mischien heeft de verkoper een verpakking van 1,50 euro of is zijn pakje te dik en moet het met kilopost worden verstuurd.
Hij kan het best die CD naar je opsturen voor 0,88 euro met een gewone brief.
Kom je dan hier op de prikborden vragen of het normaal is dat voor 0,88 euro verzendkosten je CD gekraakt is of zelfs verdwenen uit de brief.

Gillet-boy's website

Bericht 2 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

Nou het was al geen site om op te bieden! En omdat de verzendingskosten zo hoog zijn zal ik het ook niet kopen! Ik verstuur mijn cdkes niet in een envelop maar mooi ingepakt en betaal dan nog altijd 0,88cent!

Groetjes
Bericht 3 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

annick9905
Community-lid
Gisteren kocht ik een zwaard voor 0,10 GBP. De verzendkosten zijn 68 GBP omdat het van China moet komen. Maar ik stuur hem dat een vriend van mij het zwaard volgende week komt halen in Shanghai (die moet daar zijn voor zijn werk). Hij stuurt me terug dat ik dan 45 GBP moet betalen. Dat kan toch niet als ik het gekocht heb voor 0,10 GBP hé? Nu zegt hij dat de prijs van het zwaard begrepen zit in de som van de verzendkosten. Dat kan toch niet of wel? Help?
Bericht 4 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

wenneke090772
Community-lid
@ Annick, kan uwe vriend voor mij een Chinees kleedje meebrengen ? Ik vind dat zo schoon he...
Mail me please.

Waarschijnlijk had de verkoper gedacht dat het object nooit aan die prijs verkocht zou worden en wil hij er nu toch nog wat winst uitslaan.
Maar euh, volgens mij mag dat niet zomaar hoor. Enfin, mijn andere collega's hier zullen u wel een deftig antwoord bezorgen want ik ben nog maar een 'leek'.

J-A maybe ?


Groetjes, WennekeB-)?:|
Bericht 5 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

joaquin-antique
Community-lid
annick9905 - Je zou dat zwaard dus eigenlijk voor 0,10 pond gewoon moeten meekrijgen maar als er in de veiling geen optie stond vermeld dat je het artikel ook kan afhalen dan is het twijfelachtig.

De verkoper ontduikt op deze manier wel de aanbiedingskosten en de commissie van eBay.
Je zou hem kunnen rapporteren daarvoor. ]:)

Je kan het ook zo bekijken dat je 23 pond bespaart door het te gaan ophalen.
Je had die verzendkosten van 68 pond anders toch moeten betalen of stond dat soms ook niet vermeld in de veiling?



U vraagt, wij draaien




Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 6 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

joaquin-antique
Community-lid
@silverke - De verkoper bepaalt de verzendkosten en niet de koper. Dus als je de verzendkosten te hoog vindt, gewoon niet bieden. :-)



U vraagt, wij draaien




Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 7 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

yes_it_is_me!
Community-lid
@annick9905

Wat stelt hij voor als je zijn 10 andere veilingen ook wint ?
Het is maar de vraag of al die wapens ooit over de grens zullen geraken... ?:|
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Je weet maar nooit...
Bericht 8 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

annick9905
Community-lid
@joaquin ik heb diene chinees gerapporteerd bij ebay, eens zien wat daar het resultaat van gaat zijn 😉

bedankt voor jullie reacties...ik ben ook maar een leek op ebay. Er komt meer bij kijken dan ik gedacht had, men moet echt op zijn hoede zijn precies 😉

...enne, wat kleedje moet da zijn uit China? 😉

cheers
annick9905
Bericht 9 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

noonoo28
Community-lid
Ik heb net hetzelfde voor met een verkoper uit Duitsland. Die wil me 4x de prijs van het object doen betalen voor de verzending van een pakje van 5kg terwijl hij het makkelijk in een envelope zou kunnen versturen met een gewone postzegel. Hij heeft me nu bij Ebay aangemeld voor het niet betalen van een object terwijl ik eigenlijk op een persoonlijk antwoord op mijn emails zit te wachten. Ik krijg enkele de tarieven voor verzending doorgestuurd. Ik heb dit misbruik ook aan Ebay zelf gemeld (vandaag voor de 2e maal) maar ook nog steeds geen reactie ontvangen.
Bericht 10 van 85
laatste antwoord