dus wat u nu schrijft heeft de koper altijd een bescherming,ik verkoop planten ,wat denkt u dat daar na
1 of 2 maanden onderweg nog van overschiet?koper heeft betaald met iban,heb dit nagezien .ik ben maar een particulier ,ik verkoop enkel een deel dat ik moet weg doen wegens ziekte,voor jullie proffesionele verkopers is dit mischien geen enkel probleem.Als ik planten koop op internet (niet op ebay )is er geen enkele proffesionele verkoper verantwoordelijk voor verlies in de post!!!!verloren is verloren ,dit kun je steeds lezen in de verkoopsvoorwaarden bij deze verkopers ,maar bij ebay mag je verkoopsvoorwaarden stellen (dit is een soort contract tussen koper en verkoper!!)maar blijkbaar mag je zoveel voorwaarden stellen als je wilt ,er word op ebay niet naar gekeken.Een voorwaarde is ook dat ik geen teruggave aanvaard ,dit teld mischien ook niet????,
ebay moet een veilige plaats blijven om te verkopen,ben ik volledig mee eens ,maar nu doe je net of ik maak van ebay een onveilige plaats omdat de post haar werk niet doet!!!!!!ongelooflijk,de post geen enkele verantwoordelijkheid ,dit geloof ik niet.Werk jij mischien op de post??? op deze manier word het een zeer onveilige plaats voor verkopers.laatst had ik een verkoper die niet wou betalen ,ebay heeft geen enkele actie ondernomen tegen deze persoon .
mijn vraag ,36 nf of 1 neg feedback????en dat iedereen negatieve feedback kan geven terecht of niet terecht vind ik totaal niet juist ,onterechte feedback moet geweigerd worden door ebay!!!anders kan iedereen iederen afkraken en dit is toch niet de bedoeling,
willy