annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Een grietje komt terug van een reis in Salou, en schept op over de tatoeage die ze heeft laten zetten.... Een pracht van een zeeschelp in haar lies... En geen gewone schelp he' zegt ze... ....'Als je er je oor tegen legt, ruik je de zee'.... B-)

Bericht 661 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O :^ OB-)
Bericht 662 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
Komt Sjef bij de marine soliciteren. "En Sjef kunde gij zwemmen?" "Hoezo," vraagt Sjef, "hedde gullie geen boten dan?"
Bericht 663 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Bartje komt naar beneden voor zijn ontbijt, zijn moeder vraagt hem of hij zijn klusjes al heeft gedaan. " Nog niet", zegt Bartje. "Dan krijg je nog geen ontbijt", zegt zijn moeder. Dus Bartje helemaal chagrijnig. Hij gaat de kippen voeren en geeft een kip een schop! Dan gaat hij de varkens voeren en geeft een varken een schop! Dan gaat hij de koeien melken en geeft een koe een schop! Dan komt hij weer binnen. Zijn moeder geeft hem een kom droge havermout. "Waarom krijg ik nu geen eieren en spek? En waarom geen melk in mijn havermout?" vraagt Bartje verontwaardigd. "Wel?, zegt moeder, ik zag je een kip schoppen, dus je krijgt geen eieren voor een week." "En ik zag je een varken en een koe schoppen, dus krijg je ook geen spek en melk voor een week", zegt zijn moeder streng. Bartje baalt nog meer. Dan komt zijn vader binnen, schopt de poes opzij en gaat zitten aan het ontbijt. Bartje kijkt lachend naar zijn moeder en zegt: "Vertel jij het hem of zal ik???"
If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 664 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

tantys
Community-lid
In Antwerpen Op de Meir is er een nieuwe belg gras tussen de kasseien aan het plukken , om op te eten . Burgemeester Patrick Janssens komt voorbij en ziet de man bezig . Wat zijt gij aan 't doen beste man ?, vraagt hij. Waarop de man zegt : Ikke gras ete , anders ikke dood van den hoenger . Dat is toch geen doen , zegt Janssens . Janssens schiet in zijn portefeuille en geeft de arme man 20 euro en zegt : Ga maar op 't hoekske in 't restaurant eens goed eten. De arme man schiet gretig het restaurant binnen . Een week later zit hij weer gras te vreten op de Meir . Filip De Winter komt voorbij en vraagt aan de nieuwe belg wat hij aan 't doen is . De arme man zegt : Ikke gras ete , anders ikke dood van den hoenger . Dat is toch geen doen , oppert De Winter . Hij schiet in z'n portefeuille en geeft de man trots 1,50 euro . De arme man kijkt vragend . Waarop De Winter zegt : Allé manneke dat is voor den tram . Op linkeroever staat het gras 1 meter hoog forum smileysforum smileys
forum smileysforum smileys
Bericht 665 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

tantys
Community-lid
Marktonderzoek : sex onder de douche In een marktonderzoek van de firma Dove (douchecrème), waren de Nieuwe belgen de grootste groep die aangaf seks in de douche te hebben gehad. 96% van de ondervraagden gaf toe dat ze genoten hadden van seks in de douche. De andere 4% had nog niet in de gevangenis gezeten. forum smileysforum smileys
forum smileysforum smileys
Bericht 666 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

elmo!2140
Community-lid
daarom wordt in de gevangenis als beginuitrusting een stuk zeep met een gat en koord door aan u pols gebonden,ge moest het maar eens laten vallen heh ;-)
Bericht 667 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

En die mop/opmerking draagt het magische nr....666..... Nr van posting in dit geval, of is het toeval?:^O
Bericht 668 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Enkele jaren geleden moest ik mijn vlucht annuleren naar Indonesié wegens de tsunami, 250000 doden. Nu moest ik mijn vlucht naar Haïti annuleren, 200000 doden. Volgend jaar ga ik naar Noord Afrika.... Kan niet wachten!!
Bericht 669 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
:^O Peachke, jij bent wel héél erg hoor.... :^O

Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 670 van 718
laatste antwoord