annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Frans

In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 844
laatste antwoord
843 ANTWOORDEN 843

ik ben nog eens hier om hulp
ik heb een bericht gekregen
van een koper ik zou daar willen op antwoorden dat hij niet speciaal naar mij moet komen dat ik wel kan wachten tot hij het probleem met de bank opgelost heeft
dat hij er geen zorgen over moet maken

BONSOIR JE SUIS DESOLER MON CONPTE EN BANQUE EST BLOQUER POUR CAUSE DE CARTE PERDUE DEMAIN JE DOIS ME RENDRE A ANVERS PRES DE HOBOKEM SI VOUS VOULER JE PEUX ME RENDRE OU VOUS VOULER JE SERAIT A ANVERS VER 15H00
ENCORE MILLES EXCUSSES POUR SE PROBLEME

'Bonsoir,
Je comprends le problème et non, vous ne devez pas spécialement vous déplacer chez moi pour le régler ! J'attendrai qu'il soit résolu avec votre banque, ne vous faites pas de souci à ce sujet !'

Succes
Michèle
Bericht 441 van 844
laatste antwoord

nogmaals bedank michèle :-x
Bericht 442 van 844
laatste antwoord

Graag vertaling want zowel Altavista als ikzelf begrijpen er niets van :

qu'entendez vous par AD ? Altavista : dat u door AD hoort ? ?:| :_|
Bericht 443 van 844
laatste antwoord

wat bedoelt u met AD ?
zowie
Bericht 444 van 844
laatste antwoord

Kan je ook niet helpen, wat is 'AD' ??
Groetjes
Michèle
Bericht 445 van 844
laatste antwoord

AD , ADS is de internationale afkorting van advertentie(s) , advertisement(s) , dus reclame-objecten 😉 .
Bericht 446 van 844
laatste antwoord

De vraag heeft betrekking op dit object : 320100223419 . De vraag werd gesteld door iemand die Sabena objecten verzamelt 😉 .
Bericht 447 van 844
laatste antwoord

ik heb 16 april een bericht gestuurd naar een koper in frankrijk dat ik om 14:00 uur het pakket heb opgestuurd
(prior verzonden ik moest dan nog eens 4euro bij betalen omdat het 2gram te zwaar was X-()
nu vraagt hij waar zijn pak blijft en wanneer ik het opstuur
wil er eens iemand een antwoord schrijven

BONJOUR JE N'AI PAS ENCORE RECUS VOTRE COLIS.QUAND L'AVEZ VOUS ENVOYE?.CORDIALEMENT.CHRISTIAN.
Bericht 448 van 844
laatste antwoord

een antwoord is persoonlijk, HIER wordt er alleen maar vertaald ;-)
zowie
Bericht 449 van 844
laatste antwoord

sorry zowie:-x en ik heb nog gezien dat ik niet aub heb geschreven ik was een beetje van mijn melk met die mail:^O ik zou ongeveer willen schrijven

ik heb 16 april een berichtje naar je gestuurd dat ik het pakket opgestuurd had ik heb het prior opgestuurd. Dat zou niet zo lang onderweg mogen zijn heb je al eens bij de post gaan horen voor je pakje
Bericht 450 van 844
laatste antwoord