annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Frans

In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 844
laatste antwoord
843 ANTWOORDEN 843

zowiedot en sniplechat MERCI! 🙂
Bericht 821 van 844
laatste antwoord

Iemand die deze Franse zin kan vertalen naar het nederlands? Ik heb het geprobeerd met de hulp van een woordenboek maar kwam niet tot een tevreden vertaling! Ook via een vertaalprogramme geprobeerd, maar dan zat ik nog verder van huis.
A tout hasard, y serez vous aussi ?
Bedankt.
Bericht 822 van 844
laatste antwoord

zou u er toevallig ook zijn ?
zowie
Bericht 823 van 844
laatste antwoord

@ zowiedot : bedankt en merci
Bericht 824 van 844
laatste antwoord

Ebay is inderdaad een volledige ramp aan het worden de roots zijn weg en de gewone bieder moet plaats maken voor de prof met NU KOPEN!
THX Ebay!
Bericht 825 van 844
laatste antwoord

Ebay is inderdaad een volledige ramp aan het worden de roots zijn weg en de gewone bieder moet plaats maken voor de prof met NU KOPEN!
THX Ebay!
Bericht 826 van 844
laatste antwoord

THX Ebay!
Bericht 827 van 844
laatste antwoord

Heykes, amai dat is hier precies erg stil geworden op dat forum... Gelukkig kan ik af en toe beroep doen op jullie... Graag nog een vertaling, alvast bedankt op voorhand...

desolee mais j ai un probleme avec la messagerie ebay il me dit pas lorsque j ai des messages c est
maintenant que je viens de m en apercevoir c est pas de ma faute coyer moi !!!!c est en chipotant que
je viens de trouver votre litige que je n ai meme pas recu dans ma boite mail!!!!maintenant je suis
encore des articles chez vous si vous m accordez qq jours supplementaires pour prendre le tout en
meme temps ca serrais sympa encore milles excuse pour ce desagrement mais ca ne tient pas de moi
Bericht 828 van 844
laatste antwoord

het spijt me ik heb een probleem met de berichten van eBay, er wordt niet gezegd dat ik een bericht heb, het is
nu pas dat ik het bemerk het is niet mijn fout geloof mij !!!
Het is pas nu al rondkijken dat
ik uw geschil gevonden heb dat ik zelfs niet in mijn mail-box gezien heb!!!nu volg ik
nog artikelen bij u als u me enkele dagen meer toestaat om alles te nemen tezelfdertijd dat zou sympathiek zijn nog duuizend excuses voor het probleem maar dat is niet mijn schuld

m.

m.
Bericht 829 van 844
laatste antwoord

Heykes nog een vertaling gewenst... Dank u wel

Bonjour, pourriez vous me dire quand vous avez ou allez envoyé(er) l'article, que je puisse évaluer le jour de livraison afin de prévoir quelqu'un à la maison, merci.
Bericht 830 van 844
laatste antwoord