annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

marieclaudecouture
Community-lid
Hallo iedereen.
Er stond recent een hermès-handtas op eBay hier in België, ze stond laag als prijs, maar ik vermoedde dat de prijs nog omhoog ging gaan, ze zacht er echt uit namelijk. Oud, gebruikt maar echt. Dus ik contacteer de verkoper om te vragen ivm verzending (hij had opgegeven dat hij enkel via afhaling wou werken) en hij antwoord mij terug dat hij de tas wil verkopen aan mij, dat ik ze moet komen ophalen aan het centraal station in brussel, waar ik dan ook op ben ingegaan. Heb hem bod voorgesteld van 500 euro, wat hij natuurlijk ook meteen accepteerde. Dus ik pik de tas op, volle euforie (u kent ook de hermès-prijzen) en betaal hem, zonder te kijken naar de tas en ik vertrek naar huis. Eens thuis na een grondige inspectie krijg ik door dat het een fake is. Ik heb de wat externe hulp gezocht en inderdaad, het is een hele oude gebruikte fake! Ik stuur de verkoper dat het mij erg spijt maar dat het gaat om een namaak, en dat ik mijn geld terug wil. Ik stel hem zelfs voor om, mijn geld te storten op mijn rekening, en dat ik de tas opstuur naar zijn thuis, of naar het adres van een winnende bieder, moest hij ze opnieuw aanbieden (zolang ik ze maar kwijt ben EN mijn geld terug krijg!!!) hij stelt voor om 250 euro terug te storten, want het geld is zogezegd al verdeeld onder zijn familie???? blablabla. Ik zeg dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik mijn geld volledig terug wil of dat ik anders Ebay of de politie ga inschakelen. Steeds nog geen antwoord. Kan ik hier iets tegen doen? Ik heb alle mails, de aanbieding in mijn gevolgde objecten, sms'jes nog bewaard waarin duidelijk alles staat. Ik heb geen zin om naar de politie ofzo te gaan, ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn geld terug zonder enig dramatisch gedoe. Heeft er iemand raad voor mij? Bedankt...
Bericht 1 van 41
laatste antwoord
40 ANTWOORDEN 40

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

marieclaudecouture
Community-lid
Mijn excuses ik dacht dat mijn vorig berichtje verwijderd was omdat ik misschien wat zaag, maar zo is het. Sommige mensen zullen nooit het verschil tussen een echte en een fake kennen, daarom moet er net ook beter geleid worden, en mogen fakes zelfs in de eerste plaats niet verschijnen op ebay! Ik zie tientallen fake lv's op ebay.be, op eBay.com staan er soms honderden! dit geldt ook voor Hermes, etc...
Bericht 11 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

Inderdaad ze kennen er bij ebay niet veel van .Maar voor HERMES en CHANEL moet je contact opnemen met het merk zelf,niet met ebay.Ik spreek uit ervaring ,het zijn de enige hoor waar je van op aan kunt.Het ergste vind ik inderdaad dat authentieke tassen verwijderd worden en de fakes blijven staan,met nagemaakte fakturen en ID kaarten.Tientallen Gaucho's heb ik al zien verkopen ,allemaal vals ,voor bedragen boven de 500 euro.
Bericht 12 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

marieclaudecouture
Community-lid
en niet alles wat nieuw aangeboden wordt is vals siemenpoes, ik heb hier talloze dure dingen die ik zelf gekocht heb, kado's van mijn ouders, etc... die hier maar liggen. Dus als ik deze morgen te koop zet, zijn ze fake? Dat is het domste wat ik ooit gehoord heb. Ik heb hier ook nog een boel liggen van de Hermès verkoop in brussel onlangs in de conrad, waar ik ook niets mee doe, splinternieuw. Of nieuwe reistassen van lv, nog geen enkele maal gebruikt want ik krijg de tassen, maar mag niet alleen op reis... als ik dit alles morgen wegdoe, staat er misschien eens iets deftig op eBay!
Bericht 13 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

marieclaudecouture
Community-lid
inderdaad siemenpoes, ook onlangs een birkintas, voor over de duizend euro, ik bedoel maar, de mensen denken dus echt dat het een echte is 🙂 dan koop ik mij liever een garden party voor dat geld, van bij hermes zelf 🙂 je MOET trouwens naar de tijdelijke winkel in brussel gaan kijken, er staan opmerkelijk veel diverse handtassen die er vroeger niet stonden! Zeker doen! Nog een fijne avond toegewenst!
Bericht 14 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

Natuurlijk is niet alles wat nieuw is fake ,ik heb het over de allerlaatste modellen die massaal worden aangeboden.Ik verkoop soms ook een nieuwe tas ,maar dat is dan niet het topmodel van deze zomer .Het zijn trouwens altijd dezelfde modellen die massaal worden aangeboden.Ik denk niet dat jij 10 nieuwe Gaucho's hebt liggen.Ik kan moeilijk weerstaan aan handtassen,het merendeel dient als garnituur en gebruik ik niet ,maar ik koop wel nooit 10 dezelfde tassen.
Bericht 15 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

marieclaudecouture
Community-lid
haha dat is waar, ik heb geen tien dezelfde tassen, en dan valt het ook wel op dat het gaat om fake's... Ik denk dat het een probleem is dat nooit zal worden opgelost. en ik bedoel maar, moesten alle fake's op héél ebay verwijderd worden, zou ebay merkelijk minder inkomsten hebben, en ook al is dit onestetisch, zo gaat het er volgens mij aan toe.
Bericht 16 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

joeri9286
Community-lid
hallo.
ebay is goed, zolang dat alles goed verloopt .
ik ben ook koper en verkoper van ebay.ik heb ook al slechte kopers gekregen.en ebay doet niets als het er op neerkomt . dat zal wel de reden zijn dat ebay hun aandelen beurs zeer veel gedaald zijn dan vroeger zekers.
Bericht 17 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

sony-san
Community-lid
wacht hoe zeggen zij dat...hmmm "kiken" 500galetten voor hermess tas, ha ha ha ha ha ha god bless namaak en jij koopt een voor 9euro bij chinezen...zg ik heb oude valize om te reizen van doe-het-zelf-merk naam en ik verkoop em voor 500euro.hmmm intersse? ja? kijk ik geef zelfs 5euro korting...ha ha ha ha sorry ik kan niet helpen...betalen 500galetten en zelfs niet kijken als deze juist is....kiken kiken kiken kiken...ha ha ha ha ha ha
Bericht 18 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

tschai.sf
Community-lid
Mensen belachelijk maken en uitschelden. Is dat nu die "vriendelijke eBay community"?

Voor u zich denkt te moeten wagen aan dergelijke belachelijke uitspattingen zou u misschien beter de lagere school herlopen, want een woord correct spellen of een deftige zinsconstructie bouwen zit er blijkbaar niet in.

Sorry, maar ik kon het ook niet helpen...
Bericht 19 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

jewel6654
Community-lid
Hallo,ik wil graag mijn ervaring van aangifte delen!Een tijdje geleden kocht ik een LV-tas via internet.De verkoopster verzekerde de echtheid en bevestigde dat als er iets niet goed was ik het geld terug kon krijgen.Toen de tas arriveerde was het "leer" gebroken.Dat het dan om een fake gaat moge duidelijk zijn.Toen ik dit de verkoopster melde werd ze boos en zei dat ik de tas zelf kapot had gemaakt om iets van de prijs af te krijgen.Toen ik in Lanaken aangifte van oplichting deed werd ik roduit uitgelachen.De politieagent had nog nooit van LV gehoord en vond mijn aangifte belachelijk,ik was hoogstens misleid en moest me maar een advocaat in de arm nemen!Overigens heb ik het kopen op Ebay opgegeven,alles bleek fake,zelfs tassen met factuur...
Bericht 20 van 41
laatste antwoord