annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

marieclaudecouture
Community-lid
Hallo iedereen.
Er stond recent een hermès-handtas op eBay hier in België, ze stond laag als prijs, maar ik vermoedde dat de prijs nog omhoog ging gaan, ze zacht er echt uit namelijk. Oud, gebruikt maar echt. Dus ik contacteer de verkoper om te vragen ivm verzending (hij had opgegeven dat hij enkel via afhaling wou werken) en hij antwoord mij terug dat hij de tas wil verkopen aan mij, dat ik ze moet komen ophalen aan het centraal station in brussel, waar ik dan ook op ben ingegaan. Heb hem bod voorgesteld van 500 euro, wat hij natuurlijk ook meteen accepteerde. Dus ik pik de tas op, volle euforie (u kent ook de hermès-prijzen) en betaal hem, zonder te kijken naar de tas en ik vertrek naar huis. Eens thuis na een grondige inspectie krijg ik door dat het een fake is. Ik heb de wat externe hulp gezocht en inderdaad, het is een hele oude gebruikte fake! Ik stuur de verkoper dat het mij erg spijt maar dat het gaat om een namaak, en dat ik mijn geld terug wil. Ik stel hem zelfs voor om, mijn geld te storten op mijn rekening, en dat ik de tas opstuur naar zijn thuis, of naar het adres van een winnende bieder, moest hij ze opnieuw aanbieden (zolang ik ze maar kwijt ben EN mijn geld terug krijg!!!) hij stelt voor om 250 euro terug te storten, want het geld is zogezegd al verdeeld onder zijn familie???? blablabla. Ik zeg dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik mijn geld volledig terug wil of dat ik anders Ebay of de politie ga inschakelen. Steeds nog geen antwoord. Kan ik hier iets tegen doen? Ik heb alle mails, de aanbieding in mijn gevolgde objecten, sms'jes nog bewaard waarin duidelijk alles staat. Ik heb geen zin om naar de politie ofzo te gaan, ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn geld terug zonder enig dramatisch gedoe. Heeft er iemand raad voor mij? Bedankt...
Bericht 1 van 41
laatste antwoord
40 ANTWOORDEN 40

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

BESTE IK WIL GRAAG EEN CHANEL HANDTAS KOPEN OF EEN HERMES VIA DE OUTLET STORE OP INTERNET

HOE HERKENT MEN DE NEP MERKEN VAN LV. HERMES, DELVAUX,CHANEL ,DELVAUX VAN DELVAUX HEB IK VERSCHILLENDE ECHTE NATUURLIJK MAAR IK WIL ZO GRAAG EEN BIJ KOPEN MAAR HOE HERKEN IK EEN NEP OP VB. TWEEDE HANDS

GRT.

DORIS

Bericht 41 van 41
laatste antwoord