ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 01-12-2008 13:33
Wat vindt u van het feit dat verkopers geen negatieve feedback meer kunnen geven???Ik vind dat feedback dan een volledig nutteloos ding geworden is. Feedback is er om zowel kopers als verkopers te waarschuwen voor malafiede personen.
Alleen negatieve feedback overlaten aan kopers in gewoon weg ONDEMOCRATISCH en gevaarlijk ook.
Heb zojuist gelezen in enekele advertenties dat er nog collega verkopers met het zelfde gevoel/probleem zitten. De uitleg die bij negatieve of positieve feedback bijkomt blijft belangrijk alsook eventueel het kunnen bijleggen van de partijen onderling. Bij wederzijds akkoord moet enkel in dat geval ook mogelijk zijn om negatieve feedback te kunnen terugtrekken dit al dan niet met de arbitrage/goedkeuring van e-bay.
Zijn er nog met hetzelfde idee???Kunnen we een algemene petietie hiervoor orgabisren naar e-bay toe?? Zijn er onder jullie die deze tekst ook in het frans en/of engels willen zetten?
In het algemeen belang van alle leden en uiteindelijk ook in het belang van e-bay.Groetjes van Yunkunkun
ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 31-08-2009 19:29
Om de andere Ebayers te waarschuwen dat ze biedt en dan niet kan/wil betalen heb ik haar dan maar een positieve feedback gegeven : OpGeLeT : deze dame biedt maar betaalt niet & geeft dan negatieve feedback
binnen drie maand verdwijnt de commentaar automatisch . De possitieve feedback blijft echter staan.
ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 31-08-2009 19:31
normaal wordt de feedback gewist en krijgt de koper een aantekening wegens niet-betalen.
ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 31-08-2009 22:43
Tenzij de koper heeft gereageerd op het geschil, dan blijft het wel staan, ook al heeft hij nooit betaald.
ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-09-2009 09:42
ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-09-2009 11:24
zowie•

ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-09-2009 15:40
Dan gebruikt een koper meestal de hoofdtabel bovenaan (1/6/12 maand)en klikt daar op de negatieven om deze te lezen.....
De possitieve met negatieve commentaar zal je hier niet kunnen lezen...
ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 03-09-2009 10:56
ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-09-2009 21:53
Nu na zelf enkele negative ervaringen, is die feedbackscore een lachertje.
Ik geef als ik iets koop iedereen een kans hoeveel die score ook is.
Want als je zelf iets meemaakt en machteloos bent, dan pas weet je hoe het systeem werkt.
Ik heb wel nog vertrouwen in mensen met een lage score,
Ik hoop dat ebay in de toekomst het feeback systeem aanpast.
en dat zowel koper als verkoper kunnen reageren als hen iets niet aanstaat.
Vele frustraties zouden daar mee zijn weggewerkt.
Vele groeten Marina
ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 28-09-2009 20:33
in mijn geval eiste de koper na de beeindiging een faktuur, wat ik hem niet kon geven. dat maakt hem kwaad.
verder was hij ongelukkig omdat hij echt dacht met een winkel te doen te hebben (ik ben particulier) en in de omschrijving niet gelezen had dat het om een lichtjes gebruikt produkt ging. dat ontgoochelde hem.
wat ik hier uit leer is dat ik dit allemaal wat duidelijker in mijn tekst moet zetten, maar het eindresultaat zou dan natuurlijk een lange lijst met regels kunnen zijn (zoals je bij sommige auctions ziet) en ik vraag me af of dat veel uithaalt want allemaal lees je dat natuurlijk toch niet. ik vertrok hier van de specs van een andere veiling, dus ja, misschien moet ik de teksten nog wat duidelijker proberen te zetten.
plots geeft de koper een neutrale feedback met wat vrij onbegrijpbare boze tekst. ik dacht eerst dat een paar vingerafdrukken (van tijdens het inpakken) hem ook boos maakten, maar dat bleek het niet te zijn.
bleek dat de koper een 'low-level' format uitvoert op een 2 terra disk (iets wat vroeger een half uurtje duurde) maar op zo'n gigantische disk duurt dat 5 uur en dat was er voor de koper stresserend en dat was er blijkbaar te veel aan.
hij wordt blijkbaar steeds bozer want hij stuurt nog wat kwade berichten.
vervelende situatie. ik zou graag alles in der minne regelen, desnoods met het terugsturen van het produkt, want de koper wordt er alleen maar zenuwachtig van.
maar ik heb al een neutrale feedback aan m'n broek (de koper beslist dus dat het produkt toch ok is om te houden) en ik kan dus eigenlijk niks meer rechtzetten of overleggen met de koper. integendeel, als ik een bericht stuur met een vraag wordt hij alleen maar bozer. ik zit blijkbaar met een steeds bozere klant, zucht.
de koper zijn feedback is ook erg goed, ik ben dus verbaasd dat hij foutjes maakt als: extra dingen vragen na beeindiging auction, neutrale feedback geven zonder overleg of zonder me de kans te geven iets te doen, zich erg boos maken en allerlei dreigberichten sturen.
(ik laatme ook niet doen en stuur naast sorry-berichten ook wel kordate berichten, die hem natuurlijk weer boos maken)
blijkbaar zijn we allemaal emo-mensen, en loopt het ook bij de goei wel eens een beetje verkeerd...
ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 28-09-2009 22:54
Ik kreeg vorige week nog een telefonische vraagsteller die maar bleef aandringen om dakpannen bij mij te kopen voor zijn huis, terwijl mijn objecten allemaal aangeven dat het om modelbouwartikelen gaat en in 90% staat er ook de schaal nog eens bij.
Hoeveel keer ik dit al heb moeten uitleggen, kan ik echt niet op mijn beide handen tellen!
Ik kon al sporthallen volleggen met grastapijten, partytenten verkopen met hopen, ja zelfs tuinvijvers afboorden met rotsteentjes.
Vandaag nog een mooi staaltje meegemaakt: iemand vertoont interesse in volgend object: Puzzle
Deze persoon mailt me met de vraag hoeveel stukken de puzzle heeft...
Ik denk echt niet dat deze vraag te wijten is aan het teveel aan tekst hé? 😉
Kopers zijn soms rare wezens hoor.


