Hierop heeft ze geantwoord dat ze het volledig betaald bedrag terug op mijn rekening zou storten, en dan moet ik mijn betaling terugstorten als ik die box ontvangen heb.
Nu begrijp ik er niets meer van. De verkoper heeft 60 euro op mijn rekening gestort en een mail gestuurd dat ik dat geld maar moet terugstorten als ik mijn box ontvangen heb.
Dit klopt toch met wat je zei in je vorige posting. Die 60 euro is de prijs die je betaald hebt (36 + 12) en dan nog eens 12 euro voor jou om de verkeerde box terug te gaan sturen. Dit wil zeggen dat eens je die verkeerde box teruggestuurd hebt, je je geld terug hebt.
Communiceer met de verkoper. Haar adres kan je normaal opzoeken via Uitgebreid Zoeken, of je kan het haar vragen. Jullie kunnen de koop ongedaan maken wanneer ZIJ een geschil opstart en jullie met wederzijdse toestemming de koop annuleren. En dan ben je vrij ergens ander een nieuwe box te kopen.
daar lagen de seizoenen 1 tot en met 4. Seizoen 5 is nog niet uitgekomen. Wat ik wel raar vind aangezien die box die ik gewonnen heb seizoen 1 tot en met 5 zou zijn.
Seizoen 5 is blijkbaar al wel uit op dvd:
Dvd
De dvd's van ieder seizoen van The Shield worden in de Verenigde Staten (regio 1) uitgebracht door 20th Century Fox Home Entertainment en in Europa (regio 2) door Sony Pictures Home Entertainment. De dvd van het eerste seizoen kwam uit in Europa op 21 juli 2003; de vooralsnog laatste dvd van het vijfde seizoen verscheen op 27 maart 2007.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Shield