annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

1 maand noppes

Ik heb nu één maand niks verkocht en ik zie ook dat er nul-views geweest zijn op mijn pagina's...


 


Heb +800 items online en niks verkocht op 1 maand..


 


een mens zou denken dat er iets mis is met Ebay????

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Betreft: 1 maand noppes

Wel ik heb het volgende verhaal...


Nederlandse koper koop iets van 70 euro, ik verzend met TNTpost naar nederland, na twee aanbiedingen geeft TNTpost het pakje af bij de gebuur. Na 14 dagen opent koper een niet ontvangen claim bij Paypal. Ik zend tracking gegevens door en neem contact op met TNTpost, die mij bevestigen dat het pakje werd afgeleverd bij de buurman/vrouw. Ik neem contact op met koper en deze verklaard simpel, "ik heb niet getekend en dus niks ontvangen", na 40 dagen beslist paypal dat de koper gelijk heeft en dus zijn 70 euro terugkrijgt. Tuurlijk ga ik hier tegenin en stuur alle gegevens inclusief de bevestiging van TNTpost dat het pakje werd afgeleverd bij de buurman/vrouw, na 30 dagen krijg ik email van paypal dat ze alsnog beslissen in het voordeel van de koper omdat koper beweerd dat HIJ het niet ontvangen heeft. Dus weg 70 euro en weg pakje, goed wetende dat koper, en daar ben ik bijna zeker van, de goederen WEL ontvangen heeft. Wat ik wel weet is dat dit zogenaamd de eerste aankoop was van koper, en dat hij nadien nog steeds niks anders gekocht heeft. Erger nog gisteren krijg ik een aangetekende brief van een nederlandse advokaat die en de 70 euro eist, en een schadevergoeding van 145 euro. Goe zot dus...

Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Betreft: 1 maand noppes

Tja Ikke_shop... dat is een knap staaltje oplichterij, wees er maar zeker van dat hij het pakje wel degelijk heeft ontvangen uit handen van de buur... hij maakt hierbij handig gebruik van het feit dat hij in persoon niet tekende voor ontvangst.


Dat noem ik misbruik van vertrouwen tov de buurman die hij dan ook nog eens onrechtstreeks van diefstal beschuldigd!


Als die buurman dat zou weten, dan denk ik niet dat die er mee zal kunnen lachen.


Maar ja, intussen ben je je geld en je spullen kwijt.

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Betreft: 1 maand noppes

Volgens mij zit de fout hier bij TNT, ik zou klacht indienen dat zij het pak niet bij de juiste persoon geleverd hebben.



m.
Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Betreft: 1 maand noppes

TNT is nu bepaald de beste koerierdienst, een paar maanden geleden had ik daar ook een probleem mee... een pakje werd me opgestuurd via TNT, nadat ik het een week later nog niet had, contacteerde in de verkoper die me het trackingnummer doorgaf. Wat blijkt? Het pakje werd drie dagen eerder afgeleverd, probleem is wel: ik heb niks gezien, noch een pakje, noch een bericht.


Weer twee dagen later staat er een man aan de deur met mijn pakje dat... geloof het of niet... in een verkeerde straat werd afgeleverd! Toppunt van alles: waar een handtekening moest staan, stond gewoon: "afgeleverd in nummer 16!" en dat was het. Ik woon in nummer 14, dus afgeleverd bij de buren en  ging het pakje van de buren naar het verkeerde nummer 14 om zo bij mij te belanden.


Zowel ik als de verkoper waren maar wat blij dat er nog eerlijke mensen zijn waarna de verkoper zijn overeenkomst met TNT prompt stopzette!


Velen kiezen voor levering met een koerierdienst omdat ze Bpost niet vertrouwen, maar geef mij dan maar Bpost.

Bericht 14 van 14
laatste antwoord