annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Noca

Enkele dagen geleden kwam ik per toeval Noca tegen: http://www.noca.com/ Zij omschrijven zich als een zeer goedkoop online betalingssysteem (slechts 0.25% transactiekosten afgehouden).

In vergelijking met het crimineel dure PayPal zou dat dus een hele verademing zijn... maar ik heb nog nooit eerder van Noca gehoord (wat nog steeds beter is dan de oneindige stroom negatieve ervaringen over PayPal natuurlijk :^O).

Heeft iemand hier op Ebay ervaring met Noca? Zit er ergens een verborgen addertje?
Bericht 1 van 41
laatste antwoord
40 ANTWOORDEN 40

Noca

Maar het is en blijft een simpele kwestie van terminologie natuurlijk, "winst" of "opbrengst" blijft mij om het even, zolang Ebay/PayPal er maar met zijn poten afblijft.

Awel Yannick, daar heb ik nu eens DE goei oplossing voor se!

BLIJF HIER WEG ! Er zijn genoeg verkoopsites waar alles gratis is.

Photobucket
Bericht 31 van 41
laatste antwoord

Noca

Dat klopt, maar dankzij alle gratis reclame van de afgelopen maanden trekt Ebay veruit het grootste publiek potentiële kopers aan, een essentiële factor voor een goede eindprijs.

Heb jij ervaring met andere verkoopsites? Verplichten ze daar ook PayPal/Creditcards?
Bericht 32 van 41
laatste antwoord

Noca

Olifantenvel?X-(

Photobucket
Bericht 33 van 41
laatste antwoord

Noca

nog veel dikker, hotfix, nog veel veel dikker ...

Bericht 34 van 41
laatste antwoord

Noca

:_|

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 35 van 41
laatste antwoord

Noca

Kijk beste artic, al bij al is het hééééééél eenvoudig:

- ofwel profiteer je mee van "dankzij alle gratis reclame van de afgelopen maanden trekt Ebay veruit het grootste publiek potentiële kopers aan" en hou je je ook aan hun regels!
Je kan niet van het ene wel profiteren zonder het andere erbij te nemen, denk ik toch

- ofwel pak je je biezen en stop je met je onnozele interventies hier op het forum.
Dat ebay met zijn POTEN van jouw geld moet blijven, daar heb jij jammer genoeg zelf niks aan te zeggen aangezien je bij het aanmaken van je aanbieding de algemene voorwaarden bevestigt en aldus 100% akkoord bent dat ebay met zijn POTEN aan jouw geld zal zitten!

En nog dit: je gebruikt met alle plezier grote woorden als "redundant" maar weet niet eens dat "poten" een lichaamsonderdeel zijn van dieren en niet van mensen of websites...

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 36 van 41
laatste antwoord

Noca

Heb jij ervaring met andere verkoopsites? Verplichten ze daar ook PayPal/Creditcards?

Ga zelf even kijken naar die andere verkoopsites, lees hun reglement of stel vragen op hun forum. Dan kan je vergelijken !

m.

m.
Bericht 37 van 41
laatste antwoord

Noca

Dan kan je vergelijken ...

... en liefst hier wegblijven!
Jammer dat ze daar geen forum hebben :_|

Bericht 38 van 41
laatste antwoord

Noca

"Poten" is misschien niet 100% correct, maar lijkt me toch het meest accuraat. "Handen" zullen het in ieder geval ook niet zijn. Tentakels misschien?

"Je kan niet van het ene wel profiteren zonder het andere erbij te nemen, denk ik toch" schreef je... wel, ik ben van mening dat alles verbeterd kan worden tot het punt dat iets geen nadelen meer bezit maar enkel voordelen. Kijk maar naar Google bv., die leveren ook uitstekende services, en zonder kosten voor de gebruikers.
Bericht 39 van 41
laatste antwoord

Noca

En waar halen die hun inkomsten denk je?

Vrijdagavond ,is dat je uitgaansdag niet.:^O

Als je op een zinnige manier wil protesteren ,hou je dan aan onderwerpen waar je perfect in thuis bent,je komt dan veel minder belachelijk over.
Denk je echt dat je antwoorden me aan het nadenken zetten?
Tenzij ... dat het triestig gesteld is met het peil van de huidige generatie studenten.
Ik heb mijne Master al jaren op zak ,zie maar dat jij er ooit aan ene aangeraakt.
Bericht 40 van 41
laatste antwoord