Noca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-12-2009 23:34
In vergelijking met het crimineel dure PayPal zou dat dus een hele verademing zijn... maar ik heb nog nooit eerder van Noca gehoord (wat nog steeds beter is dan de oneindige stroom negatieve ervaringen over PayPal natuurlijk :^O).
Heeft iemand hier op Ebay ervaring met Noca? Zit er ergens een verborgen addertje?
Noca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2009 14:00
Noca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2009 15:18
Heb jij ervaring met andere verkoopsites? Verplichten ze daar ook PayPal/Creditcards?
Noca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2009 17:08
Noca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2009 17:30
Noca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2009 17:40
Noca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2009 18:24
- ofwel profiteer je mee van "dankzij alle gratis reclame van de afgelopen maanden trekt Ebay veruit het grootste publiek potentiële kopers aan" en hou je je ook aan hun regels!
Je kan niet van het ene wel profiteren zonder het andere erbij te nemen, denk ik toch
- ofwel pak je je biezen en stop je met je onnozele interventies hier op het forum.
Dat ebay met zijn POTEN van jouw geld moet blijven, daar heb jij jammer genoeg zelf niks aan te zeggen aangezien je bij het aanmaken van je aanbieding de algemene voorwaarden bevestigt en aldus 100% akkoord bent dat ebay met zijn POTEN aan jouw geld zal zitten!
En nog dit: je gebruikt met alle plezier grote woorden als "redundant" maar weet niet eens dat "poten" een lichaamsonderdeel zijn van dieren en niet van mensen of websites...

Noca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2009 18:50
Noca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2009 19:01
Noca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2009 21:46
"Je kan niet van het ene wel profiteren zonder het andere erbij te nemen, denk ik toch" schreef je... wel, ik ben van mening dat alles verbeterd kan worden tot het punt dat iets geen nadelen meer bezit maar enkel voordelen. Kijk maar naar Google bv., die leveren ook uitstekende services, en zonder kosten voor de gebruikers.
Noca

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2009 22:25
Vrijdagavond ,is dat je uitgaansdag niet.:^O
Als je op een zinnige manier wil protesteren ,hou je dan aan onderwerpen waar je perfect in thuis bent,je komt dan veel minder belachelijk over.
Denk je echt dat je antwoorden me aan het nadenken zetten?
Tenzij ... dat het triestig gesteld is met het peil van de huidige generatie studenten.
Ik heb mijne Master al jaren op zak ,zie maar dat jij er ooit aan ene aangeraakt.