annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

het is dus voorzichtig zijn met wat men schrijft op de verschillende fora ook al blijf je netjes binnen de lijnen die ebay zelf oplegt teveel kritiek op ebay en de zijnen " " wordt genadeloos afgestraft met totale verwijdering en schorsing ook al is je feedback 99.5 +/+ , , ook al heb je geen geschillen en een bovengemiddelde klanttevredenheid het laffe is dat de prestaties aangehaald worden als reden van schorsing wanneer ebay cs er vervolgens op gewezen worden dat deze uitstekend zijn , en er geen enkel maar ook geen enkel geschil is met een koper etc....wordt er gereageerd met ja we hebben dit even bekeken maar kunnen verder over uw accounts op deze afdeling geen beslissing nemen we sturen uw geval door naar een " andere afdeling " moraal van het verhaal als je post op forums en je durft je mening te geven en daarbij ook kritisch te zijn naar ebay cs en hun experten doe dit dan met een pseudo die je niet gebruikt en ook belangrijk effe vanaf een hotspot , je ip adres zou je psuedo immers anders verraden

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 28 Sep 2010 10:17 CEST
Bericht 1 van 89
laatste antwoord
88 ANTWOORDEN 88

@yes it is me

nee dat is net het probleem , ik kan niet meer bij die gegevens ,alles is blok , ik stort nu terug of probeer via google naam adres tel nr te achterhalen , ma is niet proffesioneel

antwoord zonet gekrgen van CS:
Beste xxxx,

Bedankt dat u contact met eBay hebt opgenomen met betrekking tot de
schorsing van uw account.

Ik heb uw account gecontroleerd en ik kan bevestigen dat u bent
geschorst om te kopen en verkopen op eBay. Wij hebben dit gedaan omdat u
ons beleid omtrent verplichtingen van verkopers heeft geschonden door
het onaanvaardbare niveau van ontevredenheid van uw klanten.

iedereen mag mijn feedbacks en klantentevredenheid bekijken die is gewoon goed tot zeer goed , GEEN OPENSTAANDE GESCHILLEN NIKS NIKS ook NIKS op PAYPAL het ging de afgelopen 60 dagen zelfs smoody , behalve de hoop nietbetalende bieders maar dat is een andere problematiek

hun antwoord omtrent de reden van schorsing is derhalve onjuist en dikke zever ....en andere zonden behalve mijn kritische houding naar CS / ebay en de zijnen toe heb ik niet
Bericht 31 van 89
laatste antwoord

Mss dan maar eens persoonlijk contact opnemen via de tel ?
0800/38030

Bericht 32 van 89
laatste antwoord

@Yes, dit nummer is enkel beschikbaar voor Powersellers hé?
Ik zie dit nummer te pas en te onpas ergens in draadjes verschijnen terwijl ze daar vrij duidelijk zijn dat ze voor niet-Powersellers verwijzen naar de andere contactmogelijkheden

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 33 van 89
laatste antwoord

078/16.00.00 dan maar...

Bericht 34 van 89
laatste antwoord

alors ....ben of was wel power seller
meerdere keren zelfs....

net ff gebeld ,hij zei dat in zijn systeempje reden hoge klantenontevrdenheid staat maar hij kon dit niet onderbouwen met geschillen feedback of enig ander negatief gegeven op de account ,

blijkbaar enige wat hij me kon meededelen ....ik stuur het even door naar de desbetreffende afdeling ....
Bericht 35 van 89
laatste antwoord

dus... weer naar af zeker?

Bericht 36 van 89
laatste antwoord

Sinds enkele maanden speelt de DSR ook een grote rol in het bepalen van de klantentevredenheid.

Onafhankelijk van de gewone FB of eventuele geschillen kan dus op basis van slechte DSR (minder dan 4,6 op 1 of meerdere criteria) overgegaan worden tot het schorsen van een (of meerdere) accounts.

Photobucket
Bericht 37 van 89
laatste antwoord

ok dsr even bekeken
op 2 accounts
Object voldoet aan beschrijving 4,8 en 4.8
Communicatie 4,6 en 4,7
Duur verzending 4,5 en 4,5
Verzendkosten 4,4 en 4,6

en let wel , ik verzend veel internationaal , verzendduur naar bepaalde landen bepaalt wel mede de score
Bericht 38 van 89
laatste antwoord

Ja, maar daar houden zij geen rekening mee.

Dus ik zou al niet verder gaan zoeken naar de oorzaak/reden van je schorsingen.

Geven ze je trouwens de optie om je accounts te herstellen of zijn deze schorsingen definitief??

Photobucket
Bericht 39 van 89
laatste antwoord

definitief ......, alleez ik kan wel bezwaar maken ..

maar als die dsr / als dat hun criterea is dan kunnen ze dat toch gewoon mededelen , vind ik wel erg kort door de bocht en betekend dat je in feite beter niet meer internationaal kunt verkopen ...
keek ff naar uw DSr
, is da voor u ook al met de billen knijpen dan ?
kantje boord ?
Bericht 40 van 89
laatste antwoord