annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongeoorloofde kosten voor eBay aanbiedingen !!!

Hoi,
Ik ben gisteren tot een zeer verontrustende vaststelling gekomen !!
Daar ik enkel nog 65 artikelen had staan in mijn eBay winkel en ik deze reeds lange tijd niet meer heb aangepast was mijn factuur per maand ongeveer 60,00EUR/MAAND.
Gisteren echter heb ik tot mijn grote verbazing gemerkt dat de gemaakte kosten voor de maand september reeds waren opgelopen tot 1900,OOEUR !!!
Dit omdat al mijn artikelen in mijn eBay winkel automatisch door eBay zijn aangepast naar het "Nu Kopen" systeem.
Daar ik voor al mijn artikelen in mijn eBay winkel de opties "Highlight" en "Topaanbieding" had staan zijn nu de kosten automatisch 30 X Groter geworden.
Dit zonder dat ik ook maar iets heb gewijzigd aan mijn aanbiedingen !!
Ik hoop echt dat dit zomaar niet kan en dat eBay voor mij deze kosten gaat crediteren!
Ik heb nergens een goedkeuring gegeven om mijn aanbiedingen aan te passen !
van 60EUR per maand naar 1900,00EUR per maand kosten dit is toch wel echt een beetje te veel van het goede.
Mijn verkoop op eBay bedraagt momenteel slechts ongeveer 1000,00 EUR / maand.
Ik heb reeds een Email gestuurd naar eBay maar heb tot op heden nog geen reactie terug gekregen!
Ik heb alvast mijn credietkaart laten blokkeren !!
Ik hoop dat dit probleem snel opgelost geraakt.
Heb reeds een slapeloze nacht achter de rug !!
Zijn er nog mensen met dit probleem ???

Bericht 1 van 42
laatste antwoord
41 ANTWOORDEN 41

Alle verkopers op eBay hebben hierover op tijd bericht gekregen per email en het staat ook bij de mededelingen en ook nog eens een herinnering:

***Origineel: Focus op verkopen: verbetering van Nu kopen & winkels***
17 augustus 2009 | 11.00 uur

***Bijgewerkt: Focus op verkopen: verbetering van Nu kopen & winkels***
03 september 2009 | 14.50 uur

http://www2.ebay.com/aw/benl/200909.shtml#2009-08-17105326

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 42
laatste antwoord

OK,
Maar zoals velen onder de eBay klanten lees ik zeker niet alle berichten die al dan niet ter reklame worden gestuurd door eBay.
Boevendien spreekt men inderdaad in de titel van dit bericht over verbetering van eBay winkels !!

Als de kosten van 60,00EUR naar 1900EUR worden gebracht, en dit zonder dat ik ook maar ergens voor heb moeten inloggen en/of tekenen voor goedkeuring dan vindt ik dit toch zeker geen verbetering!
In tegendeel ! Puur bedrog !!

Daar ik geen tijd meer had stonden mijn artikels momenteel enkel nog maar in eBay Winkelformaat.

Ik heb nog steeds geen bericht mogen ontvangen op mijn eMail naar eBay.
Maar ik kan jou verzekeren dat als het bericht negatief wordt er nog een zeer lange juridische slag zal worden gestreden !

Joachin, Weet niet of je mij nog kent maar ik was een van jullie in betere tijden van de experten.

Groeten,
Johan

Bericht 3 van 42
laatste antwoord

ik was een van jullie in betere tijden van de experten.

Ik ken je naam zeker nog wel maar ik was nooit een expert hoor.
Nou ja, ik ben het natuurlijk wel :^O, maar ik ben nooit zo'n officiële eBay expert geweest.

Die email die we allemaal ontvangen hebben in augustus was zeker geen reklame email. Het is wel zaak natuurlijk dat je je berichten LEEST.

Ik hoop voor je dat eBay niet al te moeilijk zal doen. Ik heb intussen al m'n winkels gesloten.

Bericht 4 van 42
laatste antwoord

Hoi Joachim,
Ik weet nog dat indertijd eBay een Polling gedaan heeft om te vragen aan de eBAy gebruikers of zij de eBay berichten al dan niet lezen en/of interessant vinden.
Ik heb hierop geantwoord dat ik deze meestal niet lees en ook niet interessant vindt!
Hoe kan het dan dat zij deze gebruiken om zomaar nieuwe regels aan te kondigen die mij bovendien, Zonder dat ik ook maar ergens toelating voor heb gegeven, deze maand 1900,00EUR kunnen kosten !
Ik hoop ook ten zeerste dat ik een positief antwoord krijg van eBay.
Het is nu reeds 24uur geleden dat ik hen heb gecontacteerd via Email en tot nu heb ik nog geen enkele reactie of respôns gekregen.
Indien negatief dan mag je er prat op gaan dat ik alle registers zal opentrekken om recht te laten geschieden.
(Test aankoop, VTM, Normale gerecht, ....)

Bericht 5 van 42
laatste antwoord

Ik ga weer maar eens een slapeloos nachtje tegemoet, zonder enige info van eBay !

Bericht 6 van 42
laatste antwoord

Neem eens contact met die andere vraagsteller,hoe het bij haar is afgelopen.
Bericht 7 van 42
laatste antwoord

chiarno was haar naam.
Bericht 8 van 42
laatste antwoord

Hoi Siemenspoes!
Alvast bedankt voor de goede tip !!
Doet deugt om nog eens een tip te krijgen van een echte expert!
Groeten,
Johan

Bericht 9 van 42
laatste antwoord

@joste_be

Je gaat me toch niet vertellen dat je ook de eBay mails in Mijn eBay Berichten niet leest?

Ik heb hierop geantwoord dat ik deze meestal niet lees en ook niet interessant vindt!
Hoe kan het dan dat zij deze gebruiken om zomaar nieuwe regels aan te kondigen

Je vindt ze niet interessant en je leest ze niet, nou, dat heeft eBay dan zeker voor kennisgeving aangenomen.
Hoe zou eBay je op een andere manier over veranderingen moeten informeren dan?
Hoop je dat eBay jou persoonlijk gaat bellen om te vragen of je alsjeblieft akkoord gaat dat er mailings met belangrijke info gestuurd worden?
Of hoe zie jij dat dan eigenlijk?

Bericht 10 van 42
laatste antwoord