annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Goede dag,

Even voorstellen: Erwin (reKupnet) O' uit Antwerpen (en omstreken).

Heeft u vragen over het verkopen van voertuigen op eBay, dan kan u die stellen in dit draadje.

VIk ben van vele markten thuis, getuige mijn beroepsloopbaan van drukker tot marketeer, tot vertegenwoordiger, tot webchef van mijn eigen site, enz…

Met een passie voor alles wat op wielen bolt, van authentiek gerestaureerde Antwerpse Minerva-oldtimers tot getunede Mercedes Maybach met vleugeldeuren.

Momenteel in de ban van de Gillet-Herstal motorfiets, type Belgica, uit de jaren vijftig.

Binnen de mate van het mogelijke wil ik mijn expertise graag delen met de eBay-community op dit forum.

Uiteraard heb ik de wijsheid niet in pacht, dus spoor ik iedereen aan om kritisch en blijgezind mee te werken. Samen komen we er wel uit!

cu @ eBay,

Erwin
Bericht 1 van 64
laatste antwoord
63 ANTWOORDEN 63

@ uwitte
Bedankt voor de link. Ik heb nu een zoekertje kunnen maken maar kan het niet plaatsen. Volgende boodschap verschijnt:
Er is een probleem met uw verkopersaccount waardoor de aanbieding momenteel niet voltooid kan worden.

De ingevoerde gegevens voor tag zijn ongeldig of ontbreken. Raadpleeg de documentatie bij API.

Als ik API als zoekterm intik bij hulp zoeken dan krijg ik een overzicht van codes. Maar zoals u kan zien wordt er geen code gegeven in de boodschap...
Hoe kan ik verder? Wat moet ik nakijken en/of aanpassen?
Alvast bedankt!
Bericht 31 van 64
laatste antwoord

Er is een probleem met uw verkopersaccount waardoor de aanbieding momenteel niet voltooid kan worden.

Ik zie dat u een tiental dagen terug al eventjes een vaste prijs aanbieding (Objectnummer: 250320562544) geplaatst hebt onder oldtimers, dus uw verkopersaccount is blijkbaar wel in orde, dat kan geen probleem zijn als daar niets aan veranderd is.

De ingevoerde gegevens voor tag zijn ongeldig of ontbreken. Raadpleeg de documentatie bij API.

Misschien uw ingevulde gegevens nog eens grondig controleren. Blijkbaar moeten alle velden op de verschillende pagina’s van het formulier gemerkt met een * ingevuld zijn met een valide waarde (bvb bij aantal cilinders geen letter X invullen maar bvb cijfer 4), ook al zijn ze niet relevant voor dit zoekertje dat buiten het normale productenspectrum valt in deze rubriek.

Voor de rest zie ik zo direct niets anders. Misschien dat Erwin meer ervaring heeft in het plaatsen van dit soort van zoekertjes.

(Sorry Erwin voor de kortstondige hijacking van uw expertendraadje 😉 )

Bericht 32 van 64
laatste antwoord

Ik vrees dat de helpdesk in deze toch gelijk heeft.
Auto-Transport valt onder "diensten".

Dat uw concullega's toch door de mazen van het net glippen en erin slagen om in de "verkeerde" rubrieken toch hun boodschap te plaatsen is eerder toevallig. Als zij opgemerkt worden, kunnen die annonces én hun accounts geschorst worden.

Als u reclame wil maken voor uw transportfirma, zou ik beginnen met in de rubriek diensten een annonce te plaatsen met de juiste trefwoorden zoals "oldtimer", "classic", "transport" en eventueel nog wat specifieke oldtimer-merken van wagens die u bv. al getransporteerd hebt.

Nog een tip:
Gebruik de pagina "over mij" om extra reclame te maken voor uw diensten/firma. Daar mag je namelijk links leggen naar pagina's buiten eBay.
Klik maar eens op het logootje naast de gebruikersnaam.
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 33 van 64
laatste antwoord

Bedankt jongens voor jullie hulp!
Een stuk duidelijker en efficienter dan de helpdesk. 😉
Top!
Bericht 34 van 64
laatste antwoord

Beste
wij hebben vanmiddag onze auto te koop aangeboden bij ebay. Wij kunnen echter nergens onze auto terug vinden op de site. Hij staat wel in mijn ebay, maar dan houd het op! Hoe kan dit?
Bericht 35 van 64
laatste antwoord

En ondertussen staat ie er 2 keer op !
?:|

Als je een item plaatst, kan het soms even duren eer hij in de listings verschijnt.
Dat heeft te maken met verschillende redenenen. 1 ervan is drukte op de server, een andere is dat het item om 1 of andere reden manueel gecheckt moet worden vanwege een "alert". (dwz dat de software iets verdachts in de aanbieding vond, dat eerst even gecheckt moet worden.

Zo had ik ooit eens een amerikaanse oldtimer, met typebenaming "SuperSport". Afkorting SS. En dat associeerde de server meteen met die korporaal met dat gekke snorretje, uit Duitsland.
(diens naam vermelden doet ook geen goed aan de zichtbaarheid van je annonce)

Best is nu 1 van de 2 aanbiedingen te annuleren. Omdat het ook niet toegelaten is om 2 keer hetzelfde object aan te bieden. Als er iemand dit rapporteert, zou je ze wel eens allebei kwijt kunnen zijn.

En ja, de plaatsingskost van 1 van de 2 ben je kwijt. Want het staat her & der wel vermeld dat het even kan duren alvorens je item zichtbaar is buiten je eigen "mijn eBay".
Check eerst even of er volgers op 1 van de 2 zitten. De andere zou ik dan annuleren.

Suc6 met de verkoop!
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 36 van 64
laatste antwoord

En ondertussen staat ie er 2 keer op !

Volgens mij niet hoor.
Is het geen Topaanbieding of zo?

U mag op het logo klikken...

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 37 van 64
laatste antwoord

Yezzz, inderdeed.
Dat is dan alvast 1 probleem minder.

En dat ie mooi verschijnt op de listing,
da's onderhand dan ook bewezen.

Toch mooi als alles draait naar behoren !
B-)
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 38 van 64
laatste antwoord

Kapaza!

Zeg, Erwin, even een vraagje.....

Alle andere Experten draadjes zijn weggehaald maar het jouwe niet. Is men jou vergeten of ben jij nu nog de enig overgebleven *kuch* "Expert"? :-p

U mag op het logo klikken...

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 39 van 64
laatste antwoord

Het expertenprogramma is met stille trom afgevoerd door ".com",

maar als super-expert-der-expertise-qua-rollend-materieel kan ik me inbeelden dat mijn draadje aan de aandacht ontsnapt is?

:^O
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 40 van 64
laatste antwoord