hallo,wat een reactie zeg ,als i iets kapot aankrijg thuis geef ik een nega dat is mijn goed recht hoor,en als ik het nooit aankrijg ook , als ik eerst een litige moet starten voor ik het uiteindelijk krijg ook ,iemand beoordelen over hetgeen u alleen kan zien ,vind ik zee rlaag ,u kan niet weten wat er met die spullen aan de hand is en ook niet of ik ze aankreeg of niet , omdat ik enkel de laatste tijd veel te maken krijg met engelse verkopers die het niet opsturen of het met een gat in opsturen terwijl dit er niet bij staat vermeld?? ik vroeg enkel maar 2 euro trouwens ook , die 4 euro was teveel ,ik stuurde dus mijn gegevens op met 2 euro en dat vond ze nog teveel (dat kan u helemaal niet zien ), ik weet ook hoeveel 3 zegels kosten hoor ,ik reken er de enveloppe bij ,daarom zo aangevallen worden om iets dat ik grappig vond vind ik zeer laag , en als er iets niets past en ik dat weer wil verkopen met een hogere startprijs is ook mijn zaak dacht ik ? (dat deed ik niet maar zou wel mijn zaak zijn ) ga hier niet even aan u vertellen wat u moet vragen voor uw spulletjes denk ik toch ? en onterecht als u niet weet dat ik alles probeerde om deze verkoper geen nega te moeten geven ?? ik sloot zelfs op paypal de aangifte p zijn aanraden omdat ik het pakje wel wilde hebben dat ik betaalde ja,en toen het gesloten was kreeg ik nog niks ,was alleen maar om me die de laten sluiten ,zou u daar positief aan geven ?? of een verkoper die iets beschrijft als zijnde zee rmooi en die iets opstuurt dat stuk is ,gescheurd aan de mouwen ,die je mailt en zegt dat je de pot opkan ,geeft u daar positief aan? of de zogenoemde rode bol die ik gaf omdat deze dame me 19euro liet betalen aan verzendkosten ?? uit engeland , en er niet swilde afdoen ?? en ik betaalde omdat als je iets bied je het ook moet betalen!!!dus ik starte dat helemaal al niet aan het 3dubbele zoals u beweert ,maar met dik verlies ja !!wel tot mijn spijt dan ik niet ,ik doe niemand onrecht aan hoor , i vond het grappig dat die dame dat vroeg ,zoals verteld ook wat de mensen allemaal vragen , ik hou ook niet van onrecht net als jullie en dat zijn jullie nu net aan het doen ,iemand beoordelen over iets waar julie niet van weten wat ik allemaal deed om die negas niet te moeten geven!! zegegn dat je dar helemalniet tegen kan maar iemand zelf beordelen over iets wat u niet weet of kan beoordelen is ook iemand onrecht aandoen hoor