transactie annuleren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 10-12-2009 23:20
maar hij heeft geweigerd dan wou ik proberen voor een geschil voor onbetaald object maar ze geven mij die optie niet
kan iemand me zeggen wat ik moet doen
want ik weet heel zeker dat hij een negatief feedback zal geven
bedankt voor uw antwoord
transactie annuleren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-12-2009 19:10
Dat klopt niet hoor, de prijs die je krijgt is absoluut niet noodzakelijk de reële marktprijs, het is vooral een kwestie van de markt kennen en weten wat je waar moet aanbieden.
Sommige dingen plaats ik op ebay en verkopen zeer vlot aan hoge prijs, hetzelfde voorwerp op bep. andere site's zou niet eens de aankoopprijs opbrengen.
Op die andere site's plaats ik dan weer dingen die op ebay slechts +- de helft daarvan opbrengen.
transactie annuleren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-12-2009 19:52
transactie annuleren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-12-2009 20:05
Ok, je annuleert misschien niet maar zijn jouw praktijken dan zoveel eerlijker?
Wat mij betreft, heb ik dan nog liever een verkoper die annuleert dan ene die mij bedot zulle
@ supergiftman: sorry hoor maar ik kon het met mijn beperkte ebay-kennis niet latrn om zoveel meer ervaren ebayers mijn nutteloze mening te geven
en om dan toch maar on-topic te blijven:
@ funvetementsboutique:
- annuleren om deze reden mag dus niet hé? (maar dat las je hier waarschijnlijk al es)
- indien je een duidelijke prijs voor ogen had, dan gebruik je die ook als startprijs (ook al weet je dan dat dit de ebay-kosten kan verhogen)

transactie annuleren

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-12-2009 20:13
Die 2 superverkopers willen alleen wat leven in de brouwerij brengen,'t is hier de laatste tijd erg stillekes.
transactie annuleren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-12-2009 21:06
@hetzijspoor: ik zie inderdaad niet wat er zo grappig is aan het belachelijk maken van eerlijke, beginnende verkopers. Ik heb nog NOOIT een koper bedot, wat je trouwens onmiddellijk had gezien, als je de reacties op mijn feedbackpagina had doorgelezen. Je zult er enkel tevreden commentaren vinden. Waar haal je dus het lef vandaan me zo ongefundeerd af te kraken?
Als je mijn aanbiedingen bekijkt zie je duidelijke beschrijvingen, een overzicht van alle kosten, betalings en verzendingsinstructies, en alle opmerkingen die van toepassing zijn. En dat in zowel Nederlands als Engels, zodat niemand me kan verwijten iets niet verstaan te hebben. Ik zou bijna durven zeggen dat mijn aanbiedingen tussen de meest duidelijke en volledige zitten die je op Ebay zult aantreffen.
En laat me voor eens en voor altijd duidelijk maken: de toegepaste technieken hebben tot doel de Ebay plaatsingskosten, verkoopscomissiekosten enz. te omzeilen en NIET de kopers te bedotten. In tegendeel, door het omzeilen van deze kosten wordt mijn winstmarge groter waardoor ik mijn prijzen kan laten zakken, wat de kopers zelfs ten goede komt.
transactie annuleren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-12-2009 22:55
21:06 - En laat me voor eens en voor altijd duidelijk maken: de toegepaste technieken hebben tot doel de Ebay plaatsingskosten, verkoopscomissiekosten enz. te omzeilen
@zijspoor
Toch ruim een uur de tijd gehad om erover na te denken, maar nee hoor. 't Lukt niet.
Het staat wel heel duidelijk zwart-op-wit nu.
Dat is wel een voordeel.
Prettig weekend allemaal!

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
transactie annuleren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-12-2009 00:21
transactie annuleren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-12-2009 12:16
@hetzijspoor: dat is me ook al opgevallen ja... ik concludeer daaruit dat ik als verkoper trouw mijn verplichtingen naar de kopers toe nakom, maar dat de kopers te lui zijn om hetzelfde te doen. Immers, zelfs ontevreden kopers zouden dan ten minste negatieve feedback kunnen achterlaten, denk je niet?
transactie annuleren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-12-2009 13:30
transactie annuleren

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-12-2009 13:45
@arca
Als ik je een heel goede raad mag geven
PAS DEZE MANIER VAN ANTWOORDEN NIET TOE OP JE EXAMENS maw laat je niet in de val lokken door de prof.
Wat is de essentie?
Door lid te worden aanvaardt je de regels,je hebt ze zelfs moeten aanvinken,alvorens verder te kunnen gaan.
Respecteer die dan!