annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

transactie annuleren

ik wil mijn transactie annuleren dus heb ik de koper een geschil gestuurd zodat ik mijn verkoopskosten terugkrijg
maar hij heeft geweigerd dan wou ik proberen voor een geschil voor onbetaald object maar ze geven mij die optie niet
kan iemand me zeggen wat ik moet doen
want ik weet heel zeker dat hij een negatief feedback zal geven
bedankt voor uw antwoord
Bericht 1 van 30
laatste antwoord
29 ANTWOORDEN 29

transactie annuleren

Waarom wil je de transactie annuleren?
Slechte ervaring met die koper?
Bericht 2 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

Beter is het om eerst af te spreken met de koper, om zeker te zijn dat die akkoord is, voor u een transactie wil annuleren. U kunt dit geschil nu niet meer heropenen. U kunt ook geen nieuw geschil openen voor deze aankoop. En de koper kan u nog melden wegens niet leverende verkoper en feedback geven.:-(

Misschien proberen om tot een goede verstandhouding te komen met de koper.

Bericht 3 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

Ik heb helemaal geen probleem met de koper.
Ik vind gewoon dat hij te weinig heeft gegeven...
Is er misschien een ander manier voor uw verkoopskosten terug te krijgen??
Bericht 4 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

Als dat niet om te :^O is , is het waarschijnlijk om te :_| of X-(

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 5 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

Ik vind gewoon dat hij te weinig heeft gegeven...

Meer vragen !

m.

m.
Bericht 6 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

Waarom stel je dan je startprijs niet hoger?
Op deze manier ben je eigenlijk een niet verkopende verkoper en dan durf je nog vragen om de koop te annuleren,zodat je je commissie terugkrijgt.
Niemand kan je dwingen om te verkopen,maar je moet wel beseffen dat de koper daar niet zo gelukkig zal mee zijn.
Die koper ben je alvast kwijt,andere kopers zullen door die feedback afgeschrikt worden.
Ik denk dat je meer schade oploopt door niet te verkopen dan die paar euro's van een te laag bod.
Bericht 7 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

funvetementsboutique...

familie van articcinda?? :^O

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

Eens er iemand een bod doet op je object wordt er een bindende overeenkomst aangegaan om de verkoop te laten doorgaan. Te lage prijs is geen geldige reden tot annulering.

Tussen haakjes, als je je object als veiling aanbood, dan hebben al de geïnteresseerden er dus een bod op kunnen doen, en verkreeg je de hoogste prijs die iemand bereid was te geven voor dat item. Dat is dus de marktprijs, als ik me dat goed herinner uit mijn lessen economie. Met andere woorden: als niemand meer biedt, is je item gewoon niet meer waard in de markt op dat moment.

Ik heb ook al veel objecten verkocht waarvan ik vond dat de verkoopprijs nogal aan de lage kant was, maar dat is gewoon de wet van vraag en aanbod. En je mag dan al blij zijn dat het überhaupt verkocht werd, op de meesten van mijn objecten wordt niet eens een bod gedaan...
Bericht 9 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

@hetzijspoor: heel flauw hoor, jouw opmerking, en volledig naast de kwestie. Ik heb nog nooit het initiatief genomen om een verkoop te annuleren, laat staan om de redenen die in dit topic worden aangehaald. Gelieve eerst mijn feedback pagina te consulteren voor degelijke uitspraken te doen in de toekomst.

Als je geen zinvollere bijdrage kan leveren aan het topic dan het willekeurig beledigen van collega verkopers, onthoud je dan en spendeer je tijd beter aan iets anders.
Bericht 10 van 30
laatste antwoord