annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

transactie annuleren

ik wil mijn transactie annuleren dus heb ik de koper een geschil gestuurd zodat ik mijn verkoopskosten terugkrijg
maar hij heeft geweigerd dan wou ik proberen voor een geschil voor onbetaald object maar ze geven mij die optie niet
kan iemand me zeggen wat ik moet doen
want ik weet heel zeker dat hij een negatief feedback zal geven
bedankt voor uw antwoord
Bericht 1 van 30
laatste antwoord
29 ANTWOORDEN 29

transactie annuleren

en verkreeg je de hoogste prijs die iemand bereid was te geven voor dat item. Dat is dus de marktprijs, als ik me dat goed herinner uit mijn lessen economie. Met andere woorden: als niemand meer biedt, is je item gewoon niet meer waard in de markt op dat moment.

Dat klopt niet hoor, de prijs die je krijgt is absoluut niet noodzakelijk de reële marktprijs, het is vooral een kwestie van de markt kennen en weten wat je waar moet aanbieden.
Sommige dingen plaats ik op ebay en verkopen zeer vlot aan hoge prijs, hetzelfde voorwerp op bep. andere site's zou niet eens de aankoopprijs opbrengen.
Op die andere site's plaats ik dan weer dingen die op ebay slechts +- de helft daarvan opbrengen.

Photobucket

Photobucket

Bericht 11 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

@hetzijspoor :

jaja, je zou beter zwijgen ! Je hebt tenslotte slechts 2646 feedback - wat weet jij van ebay ?

Ik lach me een kriek :^O :^O :^O

Bericht 12 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

@ articcynda: je ziet duidelijk het lachwekkende van de situatie niet hé?
Ok, je annuleert misschien niet maar zijn jouw praktijken dan zoveel eerlijker?
Wat mij betreft, heb ik dan nog liever een verkoper die annuleert dan ene die mij bedot zulle

@ supergiftman: sorry hoor maar ik kon het met mijn beperkte ebay-kennis niet latrn om zoveel meer ervaren ebayers mijn nutteloze mening te geven

en om dan toch maar on-topic te blijven:

@ funvetementsboutique:
- annuleren om deze reden mag dus niet hé? (maar dat las je hier waarschijnlijk al es)
- indien je een duidelijke prijs voor ogen had, dan gebruik je die ook als startprijs (ook al weet je dan dat dit de ebay-kosten kan verhogen)

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 13 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

@zijspoor
Die 2 superverkopers willen alleen wat leven in de brouwerij brengen,'t is hier de laatste tijd erg stillekes.
Bericht 14 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

@supergiftman: sinds wanneer is het getalletje 2646 een vrijgeleide om op een willekeurige en ongegronde manier eerlijke collega verkopers te beledigen?

@hetzijspoor: ik zie inderdaad niet wat er zo grappig is aan het belachelijk maken van eerlijke, beginnende verkopers. Ik heb nog NOOIT een koper bedot, wat je trouwens onmiddellijk had gezien, als je de reacties op mijn feedbackpagina had doorgelezen. Je zult er enkel tevreden commentaren vinden. Waar haal je dus het lef vandaan me zo ongefundeerd af te kraken?

Als je mijn aanbiedingen bekijkt zie je duidelijke beschrijvingen, een overzicht van alle kosten, betalings en verzendingsinstructies, en alle opmerkingen die van toepassing zijn. En dat in zowel Nederlands als Engels, zodat niemand me kan verwijten iets niet verstaan te hebben. Ik zou bijna durven zeggen dat mijn aanbiedingen tussen de meest duidelijke en volledige zitten die je op Ebay zult aantreffen.

En laat me voor eens en voor altijd duidelijk maken: de toegepaste technieken hebben tot doel de Ebay plaatsingskosten, verkoopscomissiekosten enz. te omzeilen en NIET de kopers te bedotten. In tegendeel, door het omzeilen van deze kosten wordt mijn winstmarge groter waardoor ik mijn prijzen kan laten zakken, wat de kopers zelfs ten goede komt.
Bericht 15 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

20:05 - @articcynda: je ziet duidelijk het lachwekkende van de situatie niet hé?

21:06 - En laat me voor eens en voor altijd duidelijk maken: de toegepaste technieken hebben tot doel de Ebay plaatsingskosten, verkoopscomissiekosten enz. te omzeilen

@zijspoor
Toch ruim een uur de tijd gehad om erover na te denken, maar nee hoor. 't Lukt niet.
Het staat wel heel duidelijk zwart-op-wit nu.
Dat is wel een voordeel.

Prettig weekend allemaal!

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 16 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

@ artic: ik heb inderdaad eens in je profiel gekeken...
17 feedbacks heb je gegeven als verkoper, je hebt er 11 terug ontvangen. Da's een gemiddelde van 64%...

Doet dit al geen belletje rinkelen?
Waarschijnlijk niet...

Bericht 17 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

@J-A: bij de meeste van mijn aanbiedingen beslaan de Ebay/PayPal kosten tussen de 20 en 50% van mijn totale winstmarge (zie het rekenvoorbeeld dat ik postte in één van de andere topics enkele dagen geleden). Je hoeft geen handelsingenieur te zijn om te beseffen dat je je winst niet kan vergroten zolang je met dergelijke hoge kostenpercentages te maken hebt. Dus het ontwijken ervan is in deze situaties in mijn visie niet meer dan pure logica.

@hetzijspoor: dat is me ook al opgevallen ja... ik concludeer daaruit dat ik als verkoper trouw mijn verplichtingen naar de kopers toe nakom, maar dat de kopers te lui zijn om hetzelfde te doen. Immers, zelfs ontevreden kopers zouden dan ten minste negatieve feedback kunnen achterlaten, denk je niet?
Bericht 18 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

The show goes on .... 😄

Dit wordt vast een leuk weekend.

Lang geleden, zoiets op de fora !

Bericht 19 van 30
laatste antwoord

transactie annuleren

Inderdaad lang geleden ,zo'n volhouder:^O

@arca
Als ik je een heel goede raad mag geven
PAS DEZE MANIER VAN ANTWOORDEN NIET TOE OP JE EXAMENS maw laat je niet in de val lokken door de prof.
Wat is de essentie?
Door lid te worden aanvaardt je de regels,je hebt ze zelfs moeten aanvinken,alvorens verder te kunnen gaan.
Respecteer die dan!
Bericht 20 van 30
laatste antwoord