annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkopers altijd de sigaar

stefanb668
Community-lid
vorige week op't forum bericht gepost ivm echt zware valse feedback gekregen, iemand beschuldigde me van aan mijn flessen (oude wijn) vloeistof toe te voegen om en het niveau op te halen. dit is vindt ik schandalig smerig,
je kan het betreffende object nog bekijken je ziet duidelijk dat dit niveau niet perfect is, als je zo iets doet, dan zorg je toch dat het goed gedaan is. maar het ergste is die volledig valse feedback die je reputatie een knakker van jewelste geeft. en wat zegt ebay dan dood leuk, dat ze zich daar niet mee moeien! dus ik mag hier iemand dief noemen dan ook, zonder gevolgen. komop, ebay dat systeem hangt me de nek uit, ik heb veel zin er de brui aan te geven weet iemand een oplossing om die feedback alsnog weg te krijgen want hier kan ik niet mee om. als er een fout is is er een fout, maar onterecht daar kan ik van dood vallen

greetz

Stefanb668
Bericht 1 van 36
laatste antwoord
35 ANTWOORDEN 35

verkopers altijd de sigaar

Lap, ik heb het ook zitten, negatieve FB van een koper, die niet reageerde, niet betaalde, geen enkel bericht, vorige week een betalingsherinnering gestuurd, weer geen reactie, gisteren een geschil : reactie negatieve FB ! 😞
en ook mijn sterretjesbeoordeling voor de verzendkosten naar omlaag ........ zucht, voor een verkoop van enkele eurootjes.

m.


m.
Bericht 21 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

gamerama-ultima
Community-lid
@mikmak147

Heb je een geschil geopend wegens niet-betaling? Een niet betalende bieder die niet reageert op een geschik kan geen negatieve feedback geven. Als die dat doet Ebay contacteren. Die feedback wordt verwijderd.

Iemand die van u niets gekocht heeft, kan u geen negatieve feedback geven. Er heeft geen transactie plaats gevonden.

Gewoon Ebay contacteren. Meestal moet je hemel en aarde verzetten om feedback te laten verwijderen. In dit geval denk ik niet dat dit een probleem is.
Bericht 22 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

Ja ik heb een geschil geopend, die negatieve FB kwam 1 dag na het openen van het geschil en was duidelijk een reactie op dat geschil !
Hij heeft 4 dagen om te reageren op het geschil, als hij niet reageert wordt de FB verwijderd bij het sluiten van het geschil, tot nu toe geen reactie, en ik verwacht niet dat die nog reageert, nog 2 dagen en ik kan het geschil sluiten, als de FB dan niet automatisch verdwijnt contacteer ik eBay! 😉
Ik hoop dat de sterrenbeoordeling ook verwijderd wordt? Mijn score voor verzendkosten ging van 4,9 naar 4,8.

m.


m.
Bericht 23 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

ik heb hier ook een negatieve feedback gekregen
die denkt dat tommy hilfiger niet wordt gemaakt in Turkije....
Bericht 24 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

Even zuchten, en dan maar doorgaan ! :|

m.


m.
Bericht 25 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

Héhé, het geschil gesloten, en de negatieve FB was direct verdwenen !!!
:-D

m.


m.
Bericht 26 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

ebay is een site voor kopers , je zegt gewoon dat je niet tevreden bent over het object en de verkoper stuurt de helft of meer van het betaalde bedrag terug .
makkelijk en goedkoop dus voor de kopers , want zij krijgen toch steeds gelijk van ebay .
Bericht 27 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

Een jaar of 5 geleden was het veel fijner handelen op eBay. Je verkocht meer, de posttarieven (o.a. Kilopost) waren toen nog enigzins normaal (de helft van nu!!!) en als verkoper kon je ook negatieve feedback geven als dat nodig was. Nu is de lol er helemaal af. De verkopen zijn een pak minder en als verkoper ben je altijd de klos. Sommige kopers weten dat en buiten dat uit. Het is al lang om zeep hier, erg jammer!!!
Bericht 28 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

articcynda
Community-lid
Of anders wat zwart geld verdienen? Of wat frauderen? moet toch kunnen zeker? En dan ben JIJ degene die klaagt dat de walen profiteren.

Als je tegen beter weten in eerlijk blijft in een oneerlijke omgeving, dan ben je simpelweg naïef. Ebay is nu eenmaal geen eerlijke handelsplaats (denk maar aan al die oplichters die claimen dat ze een pakje niet gekregen hebben terwijl dat wel het geval is, en zomaar hun geld kunnen terugeisen). In plaats van het zo negatief te stellen als jij, zou ik eerder zeggen dat ik terugsla met gelijke munt. Noem het maar "ArticCynda's Oog Om Oog Principe".

Op het internet geldt de wet van de sterkste. Op een internetveilingsite waar alles er 100% eerlijk aan toegaat en geen fraude voorkomt, zal ik me ook netjes aan de regels houden en het spel eerlijk spelen, dat kan ik je verzekeren. Maar ik denk dat Ebay daar op dit ogenblik nog mijlenver vanaf staat.
Bericht 29 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

Tja, misschien ben ik naief, maar liever naief en eerlijk dan een fraudeur, bedrieger en oneerlijk.
Bericht 30 van 36
laatste antwoord