annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wraakactie van leverancier

In oktober kom ik via dit draadje in kontakt met een Duitse dame :

http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=600010228&tstart=120&mod=1255082370030

Zij stuurt me als test beads op met een verkoopwaarde van zowat 250 eur, nadat ik haar btw-nr en zo vroeg, welke ze me meedeelde .

Na een deel te hebben verkocht wil ik ergens eind vorig jaar afrekenen en vraag haar bankgegevens.

Hierbij wordt ze furieus, als ik ook buiten de ebaykosten en de overeengekomen marge voor mezelf, ook de Belgische btw van 21% aftrek van de over te maken som, daar ik deze dien door te storten aan de Belgische btw.

Zij geeft haar bankgegevens NIET door.

Ik laat de boel maar even sudderen en wacht af, temeer daar ze ook met een andere Belg, hier welgekend op de fora, blijkbaar dezelfde discussie heeft.

Op 18 januari koopt ze met Nu Kopen plots via een andere account voor maar liefst 1367,79 eur objecten.

Ze betaalt één goedkoop objectje van 13,90 eur onmiddellijk via paypal : object 250512319908.

Ik wordt bestookt met niet al te vriendelijke mails...

Ik stuur het betaalde objectje op, aangetekend tegen ontvangstbewijs wel te verstaan.

Tevens krijg ik een dreigfax van een advocaat om de beads terug te sturen of de dame haar faktuur te voldoen. Ik heb nooit enige faktuur of bankgegevens gehad, en met mijn afrekening gaat ze niet akkoord...

Ik open inmiddels zo snel ebay het toelaat een geschil wegens onbetaald object voor de andere objecten.

Inmiddels komt het goedkope objectje toe in Duitsland. De dame opent onmiddellijk een geschil wegens afwijkend object.

Ze geeft me mijn eerste rode bol, waarvoor dank...

Tevens betaalt ze echter nogeens voor 805,29 eur aan objecten via Paypal !

Tevens stuurt ze het zogenaamd afwijkend object terug tegen ontvangstbewijs : het kwam daarnet aan.

De geschillen voor het saldo van 551,50 eur aan objecten dat nog niet was betaald zijn net vier dagen oud, zodat ik deze toch al in mijn voordeel kon sluiten.

Maar wat nu ?

Wat zouden jullie doen ?

Bericht 1 van 77
laatste antwoord
76 ANTWOORDEN 76

Heel dit draadje is één grote farce...

Alleen ons trol mankeert nog.

Bericht 71 van 77
laatste antwoord

Roept er nie op hé...
;-)

Photobucket
Bericht 72 van 77
laatste antwoord

En dan ben ik vanmorgen nog buitengevlogen bij de bakker ook ...

Aan de deur gezet door twee stoere bakkersgasten!

Bericht 73 van 77
laatste antwoord

Had geëist om de aankoopfaktuur te zien van zijn bloem.

Stel je voor dat ik een wit brood zou kopen dat in 't zwart gebakken was ...

Kunt ge voor in de bak vliegen, hoor !

Iemand hier op 't forum zal het wel eventjes komen verduidelijken.

Bericht 74 van 77
laatste antwoord

ROFL

:^O

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 75 van 77
laatste antwoord

Alleen ons trol mankeert nog.

Wat zou ermee aan de hand zijn? mis haar/hem eigenlijk wel. De examens zijn toch gedaan he?

Trouwens, een extra mening is toch altijd mooi meegenomen.

Photobucket

Photobucket

Bericht 76 van 77
laatste antwoord

Trouwens, een extra mening is toch altijd mooi meegenomen

hulp !

Bericht 77 van 77
laatste antwoord