annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kiala krijgt 10 op 10 !

Als het goed is mag het ook gezegd worden.

 

Had een kastje verkocht en deze opgestuurd met Kiala.   In de voorwaarden van Kiala staat duidelijk dat het pak stevig moet zijn en dat het kan vallen en dus moet bestand zijn tegen schokken.

 

Het was een klein kastje, volledig in hout en heb het met bubbelplastiek en twe keer in een doos, dus extra stevig ingepakt verstuurd.

 

Heb er foto's van getrokken, ik doe dit steeds als bewijs.

 

Na een week krijg ik een mail van de koper, het kastje is zeer erg beschadigd, ik vraag de foto's op van de koper en overduidelijk zie je dat die kast van zeer hoog moet gevallen zijn, dat er zeer onvoorzichtig mee gehandeld werd.

 

Dus, alles verzameld, foto's, m'n uitleg waarom ik vond dat dit niet kon, het formulier ingevuld, het ging over 35 euro.

 

De aak zou onderzocht worden .... tot min grote verbazing en opgelucht kreeg ik een bericht dat de claim aanvaard werd en ik kreeg van Kiala de 35 euro teruggestort op m'n rekening.

 

Dus, de klant kreeg van mij ook het bedrag terug, niemand had hier verloren, maar spijtig van het kastje.

 

 

Johan

 

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Re: Kiala krijgt 0 op 10 !

Ook als het slecht is mag het gezegd worden !

Voor mij krijgt Kiala  0 op 10 !!!

 

Aangezien ik het beu ben dat mijn pakjes steeds weer "vermist" geraken bij Kiala heb ik hen donderdag 09/01/2014,

onderstaande mail gestuurd.

Tot op vandaag geen antwoord...

 

Beste,

 

De laatste tijd hebben we héél véél problemen met Kiala zendingen

Zo zijn er de laatste tijd 4 pakjes 'vermist' (zonder te spreken van eerdere zendingen die om raadselachtige redenen verdwenen zijn)

Het gaat hier over de volgende 4 zendingen:

 

  • 4058617xx  -  5 inktpatronen HP 351 (zie e-mailverkeer hieronder, waar ons steeds is beloofd dat dit ging opgelost geraken)

  • 4077688xx-  Kledij  -  verzonden: 17/12/2013

  • 4067551xx  -  Kledij  -  verzonden: 24/12/2013

  • 4068225xx - kledij  -  verzonden: 26/12/2013

 

De laatste 3 zendingen zijn opeenvolgende zendingen vanaf verschillende locaties, waar geen spoor van terug is te vinden.

Indien we geen genoegdoening krijgen, zullen we klacht indienen bij de politie wegens diefstal.

Het kan altijd zijn dat een pakje verloren gaat, maar 4 op korte tijd is geen toeval meer!

 

Alle pakjes zijn verzonden naar:

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Als we daar beleefd naar onze zending informeren, krijgen we van de "dame" in kwestie steeds heel arrogante en onbeleefde antwoorden zoals bijvoorbeeld:

"Ge moet hier niet komen zagen, ik heb ze niet!"

 

Ik ben het beu om steeds maar te moeten zagen achter pakjes die bij jullie in volle vertrouwen zijn afgegeven.

Ik ben het beu om tijd en geld (voor brandstof) te steken in verplaatsingen naar het Kiala punt om te gaan vragen achter pakjes die bij jullie in volle vertrouwen zijn afgegeven.

Ik ben het beu om hier oneindig veel tijd in te steken in mailen en bellen achter pakjes die bij jullie in volle vertrouwen zijn afgegeven.

Ik ben het beu om telkens weer tijd te moeten steken in formulieren om toch maar "eventueel" een som te kunnen recupereren van pakjes die bij jullie in volle vertrouwen zijn afgegeven.

Ik ben het beu om afgesnauwd te worden in het Kiala punt als ik achter pakjes ga vragen dat bij jullie in volle vertrouwen zijn afgegeven.

 

We zijn nu op een punt gekomen dat we aan verkopers zullen vragen om niet via Kiala te verzenden wegens te onveilig!

 

Groet,

Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Re: Kiala krijgt 0 op 10 !

bij mij juist hetzelfde en pakje ineens verdwenen NOOIT MEER zelfs Bpost is even goedkoop via internet en volgende dag is pakje geleverd GEEN ANTWOORD OP 3 EMAILS 

 KAILA DIKKE NUL 

Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Re: Kiala krijgt 0 op 10 !

Pakje verstuurd op 10/09/2015 aangekomen op 16/09/2015.Begunstige heeft te lang gewacht om het pakje op te halen,resultaat teruggestuurd.Mijn vraag naar waar?Kiala antwoord niet op mijn mails,telefonisch niet te bereiken,via winkel waar het werd verstuurd die kunnen niets doen.Wat voor een firma is dit? Bestemmeling zijn geld kwijt,ik boze mails van betrokkene.Wie is met dit pakje aan de haal?Wie kan dit oplossen?

Bericht 13 van 13
laatste antwoord