annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes
Community-lid

het is dus voorzichtig zijn met wat men schrijft op de verschillende fora ook al blijf je netjes binnen de lijnen die ebay zelf oplegt teveel kritiek op ebay en de zijnen " " wordt genadeloos afgestraft met totale verwijdering en schorsing ook al is je feedback 99.5 +/+ , , ook al heb je geen geschillen en een bovengemiddelde klanttevredenheid het laffe is dat de prestaties aangehaald worden als reden van schorsing wanneer ebay cs er vervolgens op gewezen worden dat deze uitstekend zijn , en er geen enkel maar ook geen enkel geschil is met een koper etc....wordt er gereageerd met ja we hebben dit even bekeken maar kunnen verder over uw accounts op deze afdeling geen beslissing nemen we sturen uw geval door naar een " andere afdeling " moraal van het verhaal als je post op forums en je durft je mening te geven en daarbij ook kritisch te zijn naar ebay cs en hun experten doe dit dan met een pseudo die je niet gebruikt en ook belangrijk effe vanaf een hotspot , je ip adres zou je psuedo immers anders verraden

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 28 Sep 2010 10:17 CEST
Bericht 1 van 89
laatste antwoord
88 ANTWOORDEN 88

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes
Community-lid
nee eerst was zero_nl aan de beurt en dan pas de andere en de andere hebben allen een nog betere staat van dienst


dus ?
toch maar de te kritische fora deelnemer denkpiste

btw iedereen bedankt voor het meedenken ...in search of ...
Bericht 61 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

03kurt2005
Community-lid
dus ?
toch maar de te kritische fora deelnemer denkpiste



boenk deroep
Photobucket - Video and Image Hosting

" 20/11 DECISION DAY

Photobucket - Video and Image Hosting

" ...
Bericht 62 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

dus ?
toch maar de te kritische fora deelnemer denkpiste


boenk deroep


Dan zouden er hier al veel geschorst geweest zijn zunne !X-(



Photobucket
Bericht 63 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

03kurt2005
Community-lid
idd C'ke

als alles fair en eerlijk moest verlopen wel
Photobucket - Video and Image Hosting

" 20/11 DECISION DAY

Photobucket - Video and Image Hosting

" ...
Bericht 64 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes
Community-lid
FAIR EEN EERLIJK ?

.....
fouten mag iedereen maken , een beleid daarentegen die onderbouwd moet worden met onjuistheden , onwaarheden en een batterij van standaard emails die gebruikt worden lastige ... van reply te dienen, nee dat is ver verwijdert van FAIR EN EERLIJK
Bericht 65 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joaquin-antique
Community-lid


Pas nou op anders wordt joezepoes ook nog geschorst... :^O






Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 66 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes schreef:
"BEPAMEL is een KLANT , ik kan er ook niks aan doen dat die regelmatig terugkomt , zo heb ik er nog wel een paar
die vinden het prettig om 20 dagen op te sparen en dan heel goedkoop een groot pakket in 1 keer te ontvangen voor zeer lage verzendkosten"


Gewoon geen gecombineerde verzendingen doen. Is niet verplicht. Ik koop al wel eens meerdere identieke objecten van aan de andere kant van de wereld en dan krijg ik elk object mooi verpakt appart in de brievenbus.
Bericht 67 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

😮 De meeste klanten hebben graag gecombineerde verzendingskosten, dat is soms veeeeeel goedkoper !

m.


m.
Bericht 68 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes
Community-lid
ondertussen 2 weken totaal geschorst , talloze emailtjes aan CS verzonden ;paar telefoontjes gepleegd..... en nog steeds geen antwoord op de vraag wat de reden is van de schorsing van 3 zakelijke accounts ....
enige wat ik erbij gewonnen heb is vrije tijd , weekendje barcelona nu... lol
Bericht 69 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes
Community-lid
vandaag het volgende antwoord ontvangen voor de reden van schorsing


Onze excuses dat het iets langer heeft geduurd, maar we hebben gewacht
op de relevante informatie van PayPal

De beslissing de account Zero_nl te schorsen is wel genomen op basis van
het moment van 1 negatieve Feedback en 2 geschillen bij PayPal.

U overtreedt hierdoor het beleid omdat het niveau van koperstevredenheid
onaanvaardbaar wordt.


LEUGENS / de periode die ze hanteren zijn de laatste 30 dagen voor mijn schorsing 20 oktober tot 20 november
ER IS GEEN NEGATIEVE FEEDBACK SINDS 18 september !!! iets waar ze me al een beperking voor hadden gegeven tot 20 oktober , toen hebben ze de beperking eraf gehaald omdat ze een ....flinke verbetering waarnamen in mijn klantentevredenheid

PAYPAL /// er is geen enkele CLAIM MAAR OOK GEEN ENKEL CLAIM in die periode

wat ze dus beweren is dus niet de waarheid en hoe heet zo iets ? en als je zakelijk bezig bent en je verteld niet de waarheid en zet onwaarheden ook op papier , hoe heet zo iets ? ..
Bericht 70 van 89
laatste antwoord