Deze Waalse vriend snapt het precies niet:
bonjour,
une personne vient de m'envoyer 4 maxis pour 2.60 EU (en prior !!!)
4.20 EU pour 1 maxi ? êtes vous sûr pour le port ? je travaille à la poste, cela me semble excessif !!!
un grand merçi !!!
jos
Volgens dat ik eruit kan opmaken heeft iemand anders hem 4 platen prior verzonden voor 2,60 euro en kan hij niet begrijpen dat ik 4,20 euro vraag voor het verzenden van één plaat.
Kan iemand in een passend antwoordje gieten dat het verzenden van een Lp of maxi-singke normaal gezien alleen kan met Kilopost (omwille van het formaat), daar dit inclusief verpakking groter is dan 305x381x30 mm .
Sommige bedienden op het postkantoor trekken zich daar niets van aan en verzenden deze goedkoper.
Bij de post ligt een speciale kader waar men het formaat van een pakket mee vergelijkt, en een plaat valt er dus net buiten, met als resultaat dat het eigenlijk met Kilopost moet! Een Kilopostzegel kost 3,70 euro, en ik reken 0,50 euro voor de verpakking en mijn brandstof voor vervoer naar het postkantoor (toch niet overdreven denk ik).
Daarenboven stond het reeds duidelijk in de aanbieding vermeld dat de verzenkosten 4,20 euro zijn, en volgens mij ga je akkoord met de verzendkosten als je gaat bieden.
Kan iemand bovenstaand even vertalen en in een passend antwoordje gieten aub, want het gaat hier om een object van amper 1,99 euro en ik ga het echt niet aan 2,60 euro KUNNEN verzenden, doe ik dat toch dan maak ik hier dik verlies op. Ik wil er echter ook geen negatieve feedback aan overhouden...
Alvast heel erg bedant aan degene die het wil vertalen.
Greetz