annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Frans

In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 844
laatste antwoord
843 ANTWOORDEN 843

Bedankt voor de vertaling zijspoor, ik zou het heel fijn vinden als ik het hier onderstaande zou kunnen antwoorden:

Mijn excuus maar ik heb niets van u ontvangen, ik heb alles nagekeken maar het niet kunnen vinden.
Uiteraard ontvangt u mijn betalingegevens.

Bedankt voor het wachten op antwoord, aangezien ik geen frans speek moest ik even om vertaling vragen. Ik hoop dat u mijn email in het engels heeft begrepen.

Met vriendelijke groeten.

Alvast bedankt voor deze vertaling op voorhand.
Jacqueline.
Bericht 711 van 844
laatste antwoord

Vertaling:

Mes excuses mais je n'ai rien reçu de vous. J'ai tous controlé et je ne peux trouver rien.

Merci pour attendre longtemps pour une réponse. Car je ne sais pas parler le français, je devais demander une traduction. J'espère que vous avez compris mon email en anglais?

Cordialement,
Jacqueline.

(der kunnen wa taalfouten instaan, maar ik inhoudelijk zal je gesprekspartner de mail wel begrijpen zo)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 712 van 844
laatste antwoord

Superbedankt voor deze turbosnelle vertaling zijspoor :-x

Ik zie geen taalfoutjes hoor haha, maar het belangrijkste is dat hij het begrijpt toch! en dat gaat wel lukken hiermee want mijn frans is 0,0.

Thanksss jacqueline.
Bericht 713 van 844
laatste antwoord

Hoi, kan iemand even het volgende voor mij in het frans vertalen?

Beste,
Zou u mij kunnen bevestigen of mijn email met de betalingsgegevens is aangekomen?
Als u mij laat weten wanneer u de betaling heeft overgemaakt kan ik nakijken wanneer het binnen is en het pakket versturen. U krijgt dan van mij een email wanneer het pakket gepost is. Laat me graag weten of u ook engels/duits spreekt zodat ik het u in die taal kan laten weten.
Ik hoop snel iets van u te horen.

Groeten,

Bedankt alvast.
Groetjes, Jacqueline.
Bericht 714 van 844
laatste antwoord

Pourriez-vous me confirmer la réception de mon e-mail contenant les données de paiement svp ?
Si vous m'avertissez quand vous éffectuez le paiement je pourrai vérifier la confirmation du virement, et je vous enverrai le colis.
La date de l'envoi vous sera communiqué par e-mail.
Pourriez-vous me faire savoir si vous comprenez l'anglais ou l'allemand, cela me faciliterai la communication.
Dans l'espoir de vous lire bientôt,
Salutations,
zowie
Bericht 715 van 844
laatste antwoord

Bedankt zowie, echt super dat dit draadje er is.

Groetjes,
jacqueline.
Bericht 716 van 844
laatste antwoord

Hoi, alweer een vertaling gevraagd 🙂
volgens mij staat er dat hij geen duits of engels spreekt, maar voor de zekerheid toch maar iemand die frans spreekt vragen wat er nou exact staat.

Bedankt op voorhand voor de hulp.

Bonsoir,je fais le payement vendredi à ma banque,merci PS:je ne parle pas Allemand ni Anglais
Bericht 717 van 844
laatste antwoord

"Goede avond, ik zal vrijdag betalen, bedankt. PS: ik spreek geen Duits en geen Engels"

:-)

Photobucket
Ik mis mijn oude ebay: die feedback berekening is niet eerlijk...

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 718 van 844
laatste antwoord

Hi omaboubou, heel erg bedankt. Ik heb nog een opmerking over het feedbacksysteem, aangezien ik hierover contact heb gehad met ebay. Als er meer meldingen binnenkomen, via email of telefonisch kunnen er wijzigingen komen. Er zijn blijkbaar nog TE weinig klachten van verkopers.
Dus beste mensen stuur massaal jullie klachten.
(dit was even een tussendoortje)

Ik zou graag het volgende antwoorden:

Ik begrijp nu waarom ik op de eerste mails geen antwoord kreeg, aangezien u niet begreep wat de inhoud was.
Zou u mij nog aub kunnen laten weten op welke rekening u overboekt? Die in de afwikkeling staat van ebay, of die ik u per mail meegedeeld heb. Zodat ik het juiste rekeningnummer in het oog houd en de verzending spoedig kan regelen na ontvangst.
Bedankt.

Groeten,
Bericht 719 van 844
laatste antwoord

"Je comprends pourquoi je n'ai pas reçu de réponse à mes premiers mails: vous ne compreniez pas. Voulez-vous me dire sur quel compte vous effectuerez le virement? celui noté sur ebay ou celui que je vous ai envoyé par mail. De sorte que je puisse le garder à l'oeil et effectuer l'envoi le plus rapidement possible après reçu du paiement.
Merci"

Photobucket
Ik mis mijn oude ebay: die feedback berekening is niet eerlijk...

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 720 van 844
laatste antwoord