annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Frans

In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 844
laatste antwoord
843 ANTWOORDEN 843

une remise en main propre = eigenhandig geven
zowie
Bericht 381 van 844
laatste antwoord

Bedankt zowie 😄 ik zal dan maar eventjes mijn handen wassen, dan zijn ze proper! :^O
Bericht 382 van 844
laatste antwoord

graag vertalen aub
alvast bedankt

Bonjour,

Ecoutez je ne comprends pas j'ai réceptionner votre payement le 30/01/2006 et votre colis
est parti le 31/01/2006.
Je vous conseille de vous rendre à la poste car je ne suis pas responsable
en cas de perte ou de vol de la poste.

Si vous le désirez vous pouvez porter plainte sur le site
de la poste et ils vont faire les recherches. Et nous tiendrons au courant par la même occasion. Je
suis à votre entière dispositio pour toutes autres questions.Bien à vous.Marjorie
Bericht 383 van 844
laatste antwoord

Goeiedag

Luister even , ik begrijp het niet maar heb uw betaling ontvangen op 30/01 en uw pakje is vertrokken op 31/01

Ik raad u aan om contact op te nemen met de post want ikzelf ben niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal bij de post

Als u wil kan u klacht neerleggen on line en zij zullen dit onderzoeken.Hou ons op de hoogte.
Bericht 384 van 844
laatste antwoord

nog even verttalen aub

Hallo

Ik heb 3.70 euro verzendkosten betaald,dus ik vermoed dat het kilopost is.
Kan je mij dan even het trackingnummer doorgeven aub.zodat ik klacht kan indienen bij de post.
Ik dacht dat de verkoper klacht moest indienen ,is bij mij toch altijd zo (ik ben ook verkoper)want er moet een beschrijving,gewicht,en de verpakking en datum verzending + adres postkantoor waar het pakje afgegeven is ingevuld worden,en dat weet ik als koper niet.
Laat je mij iets weten aub?
ps/ik laat dit vertalen op ebaydraadje,dus kan even duren voor ik antwoord geef
Bericht 385 van 844
laatste antwoord

nog even verttalen aub

Hallo

Ik heb 3.70 euro verzendkosten betaald,dus ik vermoed dat het kilopost is.

J'ai payé 3.70 euros, donc j'imagine qu'il s'agit d'un colis "kilopost"

Kan je mij dan even het trackingnummer doorgeven aub.zodat ik klacht kan indienen bij de post.

Pourriez-vous svp me faire parvenir le code barre afin que je puisse déposer une plainte auprès de la poste.

Ik dacht dat de verkoper klacht moest indienen ,is bij mij toch altijd zo (ik ben ook verkoper)want er moet een beschrijving,gewicht,en de verpakking en datum verzending + adres postkantoor waar het pakje afgegeven is ingevuld worden,en dat weet ik als koper niet.

Il me semblait que c'était au vendeur de déposer plainte, c'est en tout cas ainsi que je l'ai toujours fait (je suis aussi vendeur sur ebay); plusieurs renseignements doivent être indiqués à la poste lors de l'expédition d'un colis : poids, date d'expédition, adresse du bureau de poste à partir duquel le colis est envoyé, en tant qu'acheteur, je n'ai jamais dû donner ces informations.

Laat je mij iets weten aub?

Pourriez-vous me faire savoir quoi ?

ps/ik laat dit vertalen op ebaydraadje,dus kan even duren voor ik antwoord geef

PS. Je fais traduire ceci par un des membres du forum d'ebay, donc il est possible que ma réponse prenne un peu de temps avant de vous parvenir
Bericht 386 van 844
laatste antwoord

oke bedankt allebei,ik wacht het antwoord af en dan heb ik jullie hulp terug nodig vermoed ik
Groetjes
Bericht 387 van 844
laatste antwoord

@ marmanneke

Je hebt volkomen gelijk in bovenstaande zaak, de VERKOPER IS ALTIJD VERANTWOORDELIJK voor de verzonden objecten.

Dit is een regel die door de Post zelf is opgelegd - en die denkelijk ook juridisch werd besproken en door de rechtbank goedgesproken - makkelijk voor de post, die moet er niets van weten, ondanks de steeds hogere tarieven !!!!

Ja, nu gaat je waarschijnlijk geen gerechtelijke zaak hiervoor ondernemen, maar het is toch goed om te weten !

Als er een advokaat dit leest, kan hij hierover meer uitleg geven ?

Groetjes

Michèle

Bericht 388 van 844
laatste antwoord

hier dan het antwoord dat ik krijg,kan iemand het vertalen aub?

Rebonjour,

Ne vous inquiètez pas, je vais me rendre demain à la poste où j'ai donné votre
colis, je connais bien la dame au guichet et elle connait bien mes emballages,
si vous n'avez rien reçu à mon avis c'est que c'est toujours là-bas étant donné
que je n'ai jamais eu le cas, et que je ne vais que chez cette dame, mais le
problème aussi c'est que je vais toujours à la poste avec une vingtaine de
colis, et peut-être qu'un c'est égaré, enfin je ne sais pas, tout ce que je sais
c'est que je vais faire tout mon possible pour le trouver ce paquet, je vais
demain à la première heure, croisons les doigts.

Je vous tiens au courant. Bien à vous.
A demain
Bericht 389 van 844
laatste antwoord

Rebonjour,

Ne vous inquiètez pas, je vais me rendre demain à la poste où j'ai donné votre
colis, je connais bien la dame au guichet et elle connait bien mes emballages,
si vous n'avez rien reçu à mon avis c'est que c'est toujours là-bas étant donné
que je n'ai jamais eu le cas, et que je ne vais que chez cette dame, mais le
problème aussi c'est que je vais toujours à la poste avec une vingtaine de
colis, et peut-être qu'un c'est égaré, enfin je ne sais pas, tout ce que je sais
c'est que je vais faire tout mon possible pour le trouver ce paquet, je vais
demain à la première heure, croisons les doigts.

Je vous tiens au courant. Bien à vous.
A demain

"Wees niet ongerust, ik ga morgen naar de post waar ik uw collo heb afgeleverd, de dame aan het guichet ? ken ik goed en zij weet alles over mijn colli. Indien u tot hiertoe niet hebt ontvangen, is het waarschijnlijk daar blijven liggen, het probleem is dat dit mij nog nooit voorgevallen is, en daar ik regelmatig 20 colli verstuur bij dezelfde dame ?, misschien is er eentje verloren geraakt. Ik ga ik mijn uiterste best doen om je collo terug tevinden, ik hoop dat dit lukt en ik hou je op de hoogte.
Tot morgen.

Opmerking: 1. hoop dat u mijn NL begrijpt
2. Franse text is niet zo duidelijk, voor zover ik het begrijp, geeft deze persoon haar pakjes altijd bij dezelfde postbediende af, 3. ze schijnt van goede wil te zijn
:-)

Groetjes

Michèle
Bericht 390 van 844
laatste antwoord