annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is er aan de hand op ebay???

hoi,  nu zou ik toch weleens willen weten bij wie er het verkopen ook zo slecht loopt, ik verkoop de laatste twee weken bijna niets meer, zou het echt te maken hebben met de mensen die bang zijn voor wat er nog allemaal staat te gebeuren of wat??


Ik hoop dat het volgende maand toch terug een beetje los loopt, op deze manier moeten we weeral tegen de belastingen zeggen dat we dit jaar met verlies hebben gedraaid?  Ik hoor ze weeral zagen, dan is het misschien de tijd om ermee te stoppen!


Graag enige reactie


ps en als je dan al iets verkoopt, moet je nog afwachten of er word betaald, maar liefts 5 op de 10 kopers dien ik tegen woordig aan te manen om hun gekochte objecten te betalen, als er dan 2 ook effectief betalen is het veel


 


miserie, miserie!!!!!!!!

Bericht 1 van 121
laatste antwoord
120 ANTWOORDEN 120

Re: Wat is er aan de hand op ebay???

Beste mikmak, die controles bestaan al zo'n vijf jaar, waar het in het nieuws over ging, is dat die controles worden opgevoerd, de bijzondere belastingsinspectie heeft daar extra personeel voor gekregen.


Daarstraks nog op een particulier account gebotst die met de regelmaat van de klok goedkope objecten koopt en die objecten nadien terug in veiling zet, met winst uiteraard... vroeg of laat valt ook die door de mand.

Bericht 121 van 121
laatste antwoord